//
کدخبر: ۲۳۶۱۲۸ //

دو استقلالی در تمرینات آفتابی شدند

مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال در تمرین دیروز آبی‌پوشان شرکت و خودش را به کادر فنی این تیم معرفی کرد.

 دو استقلالی در تمرینات آفتابی شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

 تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی جهت شرکت در نیم‌فصل دوم لیگ برتر از ساعت ۱۱:۳۰ دیروز (چهارشنبه) در مجموعه ورزشی انقلاب و پشت در‌های بسته برگزار شد.

امیرارسلان مطهری، مهاجم تیم ذوب‌آهن اصفهان که به استقلال پیوسته است، امروز در تمرین آبی‌پوشان حضور یافت و خودش را به کادر فنی معرفی کرد. این بازیکن به تمرین اختصاصی پرداخت.

* داریوش شجاعیان، هافبک مصدوم استقلال که رباط صلیبی پاره کرده است، در محل تمرین آبی‌پوشان حضور یافت و مورد استقبال هم‌بازی‌های خود قرار گرفت. نام شجاعیان از لیست استقلال خارج نشده است و گفته می‌شود از اوایل فروردین ماه به تمرینات استقلال اضافه می‌شود.

* بازیکنان ابتدا خودشان را گرم کرده و پس از آن به تاکتیک حفظ توپ در قالب رقابت تیمی پرداختند. در ادامه، بازیکنان به چهار گروه پنج نفره تقسیم و به فوتبال درون تیمی مشغول شدند.

* وریا غفوری، هروویه میلیچ و شیخ دیاباته غایبان تمرین بودند. کاپیتان استقلال روز گذشته نیز در تمرین شرکت نکرد. میلیچ و دیاباته قرار است فردا به ایران بازگردند.

* یوسف دانشیار، مترجم استراماچونی و مسئول GPS تمرینات استقلال که روز گذشته در محل تمرین حضور داشت، در این تمرین شرکت نکرد. او پس از صحبت با فرهاد مجیدی از استقلال جدا شد.

* ستار همدانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال که شب گذشته از سمت خود استعفا کرد، در تمرین امروز غایب بود.

* سیاوش یزدانی، مدافع تیم استقلال که مدتی است به دلیل مصدومیت دور از میادین بوده، در محل تمرین حاضر شد. او درباره وضعیت مصدومیتش به فرهاد مجیدی توضیحاتی ارائه کرد.

* محمد بلبلی که روز گذشته به دلیل مصدومیت نتوانست به تمرین ادامه دهد، امروز در مراحل آماده‌سازی آبی‌پوشان حضور داشت و بدون مشکل به تمرین پرداخت.

تیم فوتبال استقلال طبق برنامه بیست‌وهفتم دی ماه باید در هفته هفدهم لیگ برتر در اهواز به مصاف فولاد برود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۱۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان