//
کدخبر: ۲۳۶۰۱۷ //

همه چیز درباره خرید جدید استقلال؛ عاشق، قاتل و فرار کرده از مرگ

ارسلان مطهری به آرزوی دیرینه خود رسید و سرانجام با استقلال قرارداد بست؛ تیمی که تبحر زیادی در گل زدن به آن داشت.

همه چیز درباره خرید جدید استقلال؛ عاشق، قاتل و فرار کرده از مرگ
به گزارش فرتاک نیوز،

سرانجام به آرزوی دیرینه خود رسید. چند بار تا آستانه پیراهن استقلال پیش رفته بود اما در یک قدمی عقد قرارداد همه چیز به هم می‌ریخت. اما این بار داستان فرق داشت. به سریع‌ترین شکل ممکن زیر سه برگی معروف را امضا کرد و چند ساعت بعد در اولین تمرین آبی‌پوشان حاضر شد. حالا جلوی نام امیر ارسلان مطهری باید نام تیم محبوبش را نوشت.

مهاجم گرمساری و ۲۶ ساله استقلال در باشگاه‌های استیل آذین، مقاومت و داماش تهران مشق فوتبال کرد و در تیم نفت تهران به فوتبال ایران شناسانده شد. دوره طلایی نفتِ منصوریان با حضور او رقم خورد. سپس دچار حواشی خاصی شد و سر از تیم‌های پارس جنوبی جم، تراکتور تبریز و سهام عمان درآورد. با ذوب‌آهن مجددا به فوتبال برگشت و از نیم فصل دوم لیگ قبل، بازهم در کنار منصوریان به ستاره اصلی تیم اصفهانی تبدیل شد. ارسلان مطهری در لیگ نوزدهم نیز با پنج گل و ۲ پاس گل مرد اول تیم بحران‌زده سبزپوش بود.

همیشه بهترین بازی‌های ارسلان مقابل استقلال بود. او سه بار موفق به باز کردن دروازه این تیم تهرانی شد که آخرین بار در همین فصل و در هفته پنجم بود. گلی که در دقیقه ۹۱ وارد دروازه حسینی شد و مانع از ثبت اولین برد استقلال شد. مطهری پیش از این با پیراهن نفت ۲ بار دیگر به استقلال گل زده بود. او حالا باید برای استقلال گلزنی کند و هواداران آبی‌پوش هم به او دل بسته‌اند.

مطهری در زندگی شخصی بسیار خوش‌شانس است. او چند بار تا آستانه رقم خوردن اتفاقات وحشتناک در زندگی شخصی‌اش نیز رفته اما جان سالم به در برده است. چند سال پیش بود که خودروی او چپ شد و به طور کلی اسیب دید اما خودش به طر معجزه‌آسایی به زندگی برگشت و با مشکل خاصی روبرو نشد.

ارسلان سابقه حضور در تیم‌های پایه ایران را نیز دارد و در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال اسیا در سال ۲۰۱۶ مهاجم اصلی تیم محمد خاکپور بود و ۲ گل نیز به ثمر رساند اما آن تیم المپیکی نشد. او در سال ۲۰۱۵ بهترین بازیکن غرب آسیای امیدها شد و در فصل ۱۳۹۳-۹۴ به عنوان پدیده لیگ برتر فوتبال ایران معرفی شد. ارسلان تنها یک افتخار تیمی در عرصه باشگاهی دارد که آن هم به قهرمانی با نفت در جام حذفی ۱۳۹۵-۹۶ مربوط می شود.

مطهری که زننده زودترین گل لیگ نوزدهم هم هست، در کنار دیاباته و قائدی در این فصل ۲۱ گل در ۱۶ هفته به ثمر رسانده است. ارسلان باید برای حضور در ترکیب اصلی با این بازیکنان البته مرتضی تبریزی که فرهاد مجیدی اعتقاد ویژه‌ای به او دارد رقابت کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۰۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان