//
کدخبر: ۲۳۵۸۳۶ //

درخشش کاوه و قلی‌زاده مقابل کلن آلمان

شارلروا با گلزنی ستاره‌های ایرانی خود موفق به کسب پیروزی برابر کلن آلمان شد.

 درخشش کاوه و قلی‌زاده مقابل کلن آلمان
به گزارش فرتاک نیوز،

با آغاز تعطیلات زمستانی فوتبال اروپا، تیم شارلروا که علی قلی‌زاده و کاوه رضایی در آن عضویت دارند، اردوی نیم‌فصل خود را در اسپانیا و شهر بنیدورم برپا کرده و دیدارهای تدارکاتی در دستور کار قرار داده است.

تیم شارلروا از ساعت ۱۴:۳۰ امروز سه‌شنبه در نخستین مسابقه دوستانه نیم‌فصل به مصاف کلن آلمان، تیم رده پانزدهم بوندس لیگا رفت و موفق شد با نمایش درخشان ملی پوشان ایرانی خود به برتری دست پیدا کند.

شارلروا که در دو دیدار اخیرش در ژوپیر لیگ بلژیک یک تساوی و یک برد داشت، امروز هم نمایش بهتری از کلن آلمان ارائه داد و توانست در نیمه اول با گل علی قلی‌زاده  در دقیقه ۲۱ به پیروزی دست پیدا کند.

در نیمه دوم نیز تیم بلژیکی شروع بهتری داشت و موفق شد در دقیقه ۵۱ با گلزنی کاوه رضایی دروازه کلن آلمان را باز کند که البته این تیم تنها یکی از گل‌های خورده را در دقیقه ۶۸ توسط تیم لمپرل جبران کرد تا در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود شارلروا به اتمام برسد.

علی قلی‌زاده در حالی امروز موفق به گلزنی برای شارلروا شد که در دیدار اخیرشان در ژوپیر لیگ پس از ۱۱ هفته حضور پیاپی، نیمکت‌نشینی را تجربه کرده بود.

کاوه رضایی، دیگر ملی پوش ایرانی شارلروا نیز که در دو بازی گذشته تیمش یک گل زده و یک پاس گل داده بود هم امروز توانست این روند خوب را برابر کلن آلمان ادامه دهد تا به برتری برسند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۸۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان