//
کدخبر: ۲۳۵۶۷۵ //

واکنش ذوب آهن به علی دایی درباره نپذیرفتن سرمربی گری

سخنگوی باشگاه ذوب آهن پس از برگزاری جلسه هیات مدیره گفت: پس از بررسی و بحث و تبادل نظر اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب آهن مقرر شد مذاکره با گزینه خارجی در دستور کار باشگاه قرار گرفته که به زودی اعلام خواهد شد.

 واکنش ذوب آهن به علی دایی درباره نپذیرفتن سرمربی گری
به گزارش فرتاک نیوز،

 احمد جمشیدی در ارتباط با انتخاب سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: سیاست مد نظر هیات مدیره و مدیریت باشگاه همواره بر حمایت از تیم های ورزشی باشگاه به ویژه تیم فوتبال بوده و یقینا بایستی فردی سکان هدایت تیم فوتبال ذوب آهن را به دست گیرد که در خور شان، جایگاه و قدمت دیرینه ذوب آهن باشد. با در نظر گرفتن شرایط کلی فوق، قصد داشتیم که از گزینه های مطرح داخلی استفاده نماییم که نمونه بارز آن آقای علی دایی بودند ولی بنا بر مواردی که قبلا و توسط ایشان مطرح شد این کار انجام نپذیرفت و با جمع بندی نهایی که صورت گرفت تصمیم بر استفاده از سرمربی بین المللی و دارای سوابق روشن برای سکان داری تیم فوتبال گردید که مذاکرات لازم در این زمینه با چندین گزینه مطرح، آغاز گردیده که به زودی و پس از نهایی شدن، اطلاع رسانی لازم در این ارتباط صورت می پذیرد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن با اشاره به اینکه در زمان نقل وانتقالات هستیم، گفت: باشگاه به دنبال جذب بازیکنان مورد نیاز تیم در پست های مورد نظر است و با تایید کمیته فنی باشگاه، مذاکراتی در این خصوص صورت گرفته که این بازیکنان طی روزهای آینده معرفی و به تمرینات تیم اضافه می شوند. با توجه به نیاز ضروری به انسجام بهتر تیم و انجام تمرینات با کیفیت بالاتر، در صدد برگزاری اردوی با کیفیت تحت نظر کادر فنی و سازمان فوتبال باشگاه در مکان مناسب می باشیم که محل آن متعاقبا اعلام می گردد.

جمشیدی همچنین در پایان گفت: با نظر کمیته فنی باشگاه و تا هنگام معرفی سرمربی جدید تیم، هماهنگی های لازم برای برگزاری با صلابت تمرینات و برگزاری چند دیدار دوستانه با تیم های فوتبال کشور صورت گرفته که به زودی برنامه زمان بندی آن اعلام خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۶۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان