تاریخ انتشار: 1398/10/16 21:43
کد خبر: 75547

بادران-استقلال خوزستان؛مصاف فرهاد و سهراب پس از تعطیلات/چالش با تجربه‌ها وستاره‌ها در برابر جوانان کم نام و نشان

تیم های فوتبال بادران و استقلال خوزستان در هفته هجدهم به مصاف یکدیگر می‌روند.
بادران-استقلال خوزستان؛مصاف فرهاد و سهراب پس از تعطیلات/چالش با تجربه‌ها  وستاره‌ها در برابر جوانان کم نام و نشان

هفته هجدهم رقابت های لیگ دسته یک از روز سه شنبه آغاز خواهد شد و طی آن تیم های بادران و استقلال خوزستان به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم فوتبال بادران تهران که در نیم فصل با فرهاد کاظمی نتایج خوب و قابل قبولی را کسب نکرد با جذب بازیکنان با تجربه و ستاره های نیم فصل اول حالا در تلاش است تا شاید رویای کهنه صعود به لیگ برتر را در این فصل عملی کند که این اتفاق تنها در صورتی ممکن است که این تیم دیگر  روند نیم فصل خود را ادامه ندهد،بادرانی ها در تعطیلات نیم فصل با چند بازیکن خود قطع همکاری کردند و در مقابل بازیکنان با تجربه و موثر نیم فصل نخست را هم جذب کردند.

استقلال خوزستان تیم جوانی که در این فصل تا اواسط نیم فصل موفق نشد نتایج خوبی کسب کند و حتی جز گزینه‌های سقوط بود در اواخر نیم فصل نخست کمی به خودش آمد تا قهرمان سابق لیگ برتر کمی اوضاع خودش را بهبود بخشد، سهراب بختیاری زاده در تعطیلات نیم فصل تیم خود را در چند پست دیگر تقویت کرد تا در نیم فصل دوم روزهای خوب آبی های اهواز شروع شود.

بادران و استقلال خوزستان دو تیمی که از هیچ نظر به هم شباهت ندارند در این هفته در حالی به مصاف یکدگیر می‌روند که به نوعی مصاف تیمی باتجربه و پر مهره با تیم جوان استقلال خوزستان است.

دیدار تیم های بادران تهران و استقلال خوزستان روز سه‌شنبه ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید دستگردی برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zxzb6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیمی که دیگر نارنجی نمی‌پوشد!

رنگ پیراهن و نتایج بادران همزمان عوض شد!
پنج هفته‌ی سیاه برای کاظمی؛