//
کدخبر: ۲۳۵۵۷۳ //
باید در بهترین وضعیت روحی و جسمی بازی‌ها را آغاز کنبم؛

صیادمنش: بازی اول بسیار حساس است

مهاجم تیم ملی فوتبال امید معتقد است ورود زودتر این تیم به تایلند موجب بالا رفتن کیفیت تمرینات و بهبود شرایط بازیکنان شده است.

صیادمنش: بازی اول بسیار حساس است
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال اللهیار صیادمنش در خصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتبال امید در سونگلا گفت: خوشبختانه وضعیت بسیار خوب و مطلوبی داریم. تمرینات به خوبی دنبال می شود و فاصله زیادی تا آغاز بازی ها نداریم. رفته رفته هماهنگی تیم بهتر می شود و آماده می شویم برای انجام بازی اول مقابل ازبکستان که برای ما بسیار حساس است.

مهاجم تیم ملی امید همچنین گفت: امیدوارم با توجه به شرایطی که داریم پیشرفت بچه ها بیشتر شود و به آمادگی 100% برسیم تا در بهترین وضعیت روحی و جسمی وارد بازی ها شویم. با همین جدیت و انرژی که در بازیکنان می بینم قطعا می توانیم موفق باشیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

صیادمنش در پایان به حضور تیم امید ایران پیش از سایر رقیبان در سونگلا اشاره کرد و گفت: این مسئله اتفاق خیلی خوبی بود که به ما کمک کرد. بچه ها به شرایط آب و هوایی عادت کردند و این مسئله باعث شد کیفیت تمرینات بالاتر برود و حتی شرایط بازیکنان بهبود پیدا کند. امیدوارم از این موقعیت به خوبی استفاده کنیم و با آمادگی کامل وارد بازی ها شویم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۵۷۳ //
ارسال نظر
 
  • اسباب بازي

    سلام سایت خیلی زیبا و قشنگی دارین ممنون می شم اگه از سایت ما هم دیدن کنین و دیدگ اه خودتون رو برای بهتر شدن سایت ما بدهید
    gaming tools
    فروشگاه اسباب بازی
    http://www.gamingtools.ir

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان