//
کدخبر: ۲۳۵۳۵۵ //

انتقاد از سرمربی بارسلونا؛ مارکا: والورده نمی‌تواند مشکلات را حل کند

رسانه‌ها بعد از تساوی بارسلونا در مصاف با اسپانیول از ارنستو والورده‌ انتقاد کردند.

انتقاد از سرمربی بارسلونا؛ مارکا: والورده نمی‌تواند مشکلات را حل کند
به گزارش فرتاک نیوز،

شب گذشته بارسلونا نتوانست بازی همیشگی خود را در مصاف با اسپانیول نشان دهد. تیم کاتالانی تا دقیقه 88 بازی 2 بر یک از میزبانش جلو بود اما در این هنگام دروازه‌اش به روی «وو لی» باز شد و در نهایت به تساوی 2 بر 2 رسید.

آبی و اناری در دقیقه 75 این مصاف، حتی فرنکی دیونگ، ستاره جوان هلندی خود را به خاطر اخراج از دست دادند. تغییر نتیجه از برد به تساوی، عاملی بود تا رسانه‌ها در گزارش‌های خود از ارنستو والورده انتقاد کنند.

روزنامه مارکا در تحلیلی نوشت: مشکلات بارسلونا در بازی‌های خارج از خانه همچنان ادامه دارد. این گرفتاری‌ها در بازی با اسپانیول، آشکارتر از قبل شد. از همه مهم‌تر مشخص شد والورده نمی‌داند که چطور این معضلات را حل کند.

روزنامه اسپورت نیز عنوان کرد: بازی با اسپانیول، مصاف تکرار اشتباهات قبلی والورده بود. او ظاهرا قادر نیست مسائل تیمش را برطرف کند. همینطور مشخص نیست چه برنامه‌ای برای رفع خستگی فراوان سوارس و لیونل مسی دارد.

روزنامه ال‌موندو نیز در گزارش خود به این موضوع اشاره کرد که بزرگترین مشکلات تیم بارسلونا در میانه میدان است. در حالیکه در این منطقه بازیکنان زیادی وجود دارند که مربی قادر به استفاده مناسب از آنها در کنار یکدیگر نیست.

9IpM9lNeEcOJ

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۳۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان