//
کدخبر: ۲۳۵۰۶۵ //

بهترین گزینه در شرایط ممکن برای استقلال

انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال بهترین تصمیم در زمان کنونی است.

بهترین گزینه در شرایط ممکن برای استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

سرانجام بعد از کش و قوس های زیاد استراماچونی با آبی پوشان به توافق نرسید و حاضر نشد که به ایران برگردد. سرمربی ایتالیایی را باید عجیب ترین مربی دوران تاریخ استقلال دانست؛ مربی که نتایج خوبی کسب کرد و تیم را بعد از ۴ سال به صدر جدول رده بندی رساند اما با وجود محبوبیت زیادی داشت و با وجود آنکه همه شرایط او پذیرفته شد اما بازهم حاضر نشد که به ایران برگردد و به کارش در استقلال ادامه دهد. به نظر می رسد که انتخاب فرهاد مجیدی برای جایگزینی استراماچونی قطعی شده است.

آیا فرهاد مجیدی گزینه خوبی برای هدایت آبی پوشان در شرایط ممکن است؟ شاید بسیاری کم تجربگی مجیدی را دلیلی برای عدم انتخاب شایسته او در نظر گیرند با این حال این مربی محبوب بهترین گزینه در شرایط ممکن است و به چند دلیل:

نخست اینکه مجیدی در بین هواداران استقلال از محبوبیت بسیار زیادی برخودار است و به نوعی آبی پوشان او را اسطوره باشگاه می دانند. هواداران استقلال بسیار عصبانی از جدایی استراماچونی هستند و جایگزینی این مربی ایتالیایی برای هر مربی سخت خواهد بود اما مجیدی با توجه به محبوبیت زیادی که دارد می تواند هواداران را آرام کند.

دوم اینکه مجیدی بهتر از هر مربی از شرایط کنونی استقلال آگاه است. او فصل قبل در کنار شفر بود و برای مدتی هم به عنوان سرمربی انتخاب شد و با بسیاری از بازیکنان کنونی آشنا است.

او سبک بازی استقلال را به خوبی می داند و از طرف دیگر در بین بازیکنان هم مقبولیت و محبوبیت لازم را دارد. آشنایی مجیدی با شرایط باشگاه استقلال باعث می شود تا او بهترین گزینه برای هدایت تیمی باشد که بسیار آماده است و فوتبال زیبایی را به نمایش می گذارد.

سوم اینکه باشگاه استقلال برای بازگرداندن استراماچونی مجبور بود که پول زیادی به این مربی پرداخت کند اما فرهاد مجیدی هزینه بسیار کمتری برای آبی پوشان خواهد داشت و با پولی که قرار بود به سرمربی ایتالیایی و دستیاران او داده شود می توان به راحتی دو سه بازیکن داخلی را جذب کرد.

استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هم باید رقابت کند و به جذب بازیکنان جدید نیاز دارد. دیگر باشگاه استقلال نگران پرداخت ارز خارجی به استراماچونی نخواهد بود و با مجیدی می تواند برای جذب بازیکنان باکیفیت داخلی اقدام کنند.

بنابرین می توان به این نتیجه رسید که فرهاد مجیدی هم محبوبیت و کلاس لازم را برای هدایت استقلال دارد و هم بهتر از هر گزینه دیگری به شرایط تیم آشنا است و نسبت به مربی خارجی هم هزینه بسیار کمتری روی دست باشگاه خواهد گذاشت و همه این دلایل به خوبی نشان می دهد که انتخاب اسطوره آبی پوشان بهترین گزینه در شرایط کنونی خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۰۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان