//
کدخبر: ۲۳۴۹۳۸ //
در یک زندان مکزیک اتفاق افتاد؛

کشته شدن شانزده نفر در یک مسابقه فوتبال

یک مسابقه فوتبال که در زندانی در مکزیک برگزار شد بعد از درگیری دو تیم به شورشی بزرگ تبدیل شده و مرگ شانزده نفر را در پی داشت.

کشته شدن شانزده نفر در یک مسابقه فوتبال
به گزارش فرتاک نیوز،

 در یک مسابقه فوتبال که در زندانی در مکزیک بین دو گروه از زندانیان برگزار شد به درگیری شدید و مرگبار بین بازیکنان دو تیم انجامید. این درگیری‌ها در نهایت به ایجاد شورشی بزرگ در زندان منجر شد که بنا به تایید مقامات مکزیکی مرگ شانزده نفر را در پی داشت.

روز پنج‌شنبه اخباری در رسانه‌های مکزیک منتشر شد که نشان می‌داد در زندان کرسو در ایالت زاکاتکاس این کشور درگیری‌هایی خونین و مرگبار بین زندانیان و گارد محافظ زندان اتفاق افتاده است. کمی بعد اعلام شد جرقه این شورش و درگیری به علت برگزاری یک مسابقه فوتبال بین دو گروه از زندانیان بوده است. مسابقه‌ای که بین اعضای دو کارتل رقیب مواد مخدر در این زندان برگزار شده است.

به گفته رئیس زندان، بعد از درگیری‌ها متعاقب مسابقه فوتبال بین این دو تیم زندانی، چندین اسلحه از زندانیان خاطی کشف شده است و مقامات زندان معتقدند این سلاحها روز پنج‌شنبه در ساعت ملاقات زندان به درون این ندامتگاه قاچاق شده است.

1rjcyQxYaa8D

بر اساس گزارش رسانه‌های مکزیکی، درگیری خونین بین زندانی‌ها از ساعت 2:30 بعد از ظهر آغاز شده است. بعد از سه ساعت درگیری بین نیروهای امنیتی و زندانیان شورشی کنترل زندان سرانجام به دست مامورین انتظامی افتاده ولی در این درگیری‌ها دست‌کم شانزده نفر جان خود را از دست داده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۴۹۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان