تاریخ انتشار: 1398/10/11 16:00
کد خبر: 76138

بایرن در مورد ارناندس، ریسک نمی‌کند

سرمربی بایرن مونیخ در مورد استفاده از لوکاس ارناندس خطر نمی‌کند و از وی در اواسط زمستان در تیمش بهره خواهد گرفت.
بایرن در مورد ارناندس، ریسک نمی‌کند

 در ماه اکتبر سال 2019 لوکاس ارناندس دچار مصدومیت مصدومیت پارگی عضله شد. در آن موقع پزشکان تیم مونیخی عنوان کردند مدافع میانی که تابستان با رقمی حدود 80 میلیون یورو خریداری شد، نیاز به 2 ماه استراحت دارد تا دوره نقاهت را پشت سر بگذارد.

بر اساس آخرین معاینات انجام گرفته توسط کادر پزشکی، این بازیکن در پایان ماه جاری میلادی امکان حضور در میدان را خواهد داشت.

در همین مورد هانس دیتر فلیک، سرمربی کنونی تیم باواریایی‌ به خبرنگار کیکر گفت: در شرایط کنونی ارناندس در حال وزن کم کردن است. تا قبل از آغاز سال نو او 80 درصد در کارش موفق شده.

مربی چند هفته گذشته سرخ‌پوشان افزود: همه روزه وضعیت لوکاس را تحت نظر داریم. مسئولیت بهبودی‌اش با ماست و تلاش ما این است که اجازه ندهیم مصدومیت دیگری برایش پیش آید.

فلیک با این اظهارات مشخص کرد برای استفاده از مدافع گران‌قیمت، عجله نخواهد کرد تا در وقت مناسب شرایط برای بازگشت ملی‌پوش فرانسوی به تیم فراهم شود.

براساس اطلاعاتی که مسئول فنی تیم قهرمان فصل قبل بوندس‌لیگا داد،‌ بازیکن 23 ساله با تیم به اردوی آماد‌ه‌سازی در دوحه خواهد رفت که از شنبه آینده به مدت7 روز در قطر بر پا می‌شود اما در آنجا به صورت انفرادی و بدون فشار تمرین خواهد کرد.

بایرن به این ترتیب تلاش خواهد کرد تا ارناندس در ماه فوریه آماده شود و تیم ژرمنی را در مسابقه با چلسی در لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.

وی تاکنون برای مونیخی‌ها 9 بازی در پیکارهای مختلف انجام داده است.


a


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n68qk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چلسی با خرید ورنر، بایرن مونیخ را غافلگیر می‌کند