//
کدخبر: ۲۳۴۴۰۹ //
ادعای لوپاریزین:

رقم انتقال کاوانی به اتلتیکو مشخص شد

ادینسون کاوانی ستاره پی اس جی در یک قدمی انتقال به اتلتیکو مادرید قرار دارد.

رقم انتقال کاوانی به اتلتیکو مشخص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرنوشت ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه‌ای 32ساله پاری سن ژرمن مدتی است به یکی از مسائل مبهم این تیم تبدیل شده. کاوانی از تمدید قرارداد خود با PSG خودداری کرده و اخیرا از سوی توماس توخل مورد استفاده قرار نمی‌گرفت و بسیاری از رسانه‌های فرانسوی معتقد بودند توخل اعتقادی به استفاده از او ندارد.

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، کاوانی با باشگاه اتلتیکو مادرید برای امضای یک قرارداد سه ساله به توافق رسیده است. اتلتیکو از مدتها پیش به جذب کاوانی علاقه داشته، به خصوص با توجه به اینکه کاوانی به دلیل تمدید نکردن قرارداد خود در ماه ژانویه می‌تواند رسما با این باشگاه مذاکره کند چرا که قرارداد او با PSG در فصل تابستان به پایان می‌رسد و بر اساس قوانین یوفا، مذاکره او با باشگاه‌های دیگر از شش ماه قبل امکان‌پذیر است.

در همین رابطه امروز نشریه لوپاریزین گزارش داد که آندره برتا، مدیر ورزشی اتلتیکو مذاکراتی مثبت با لئوناردو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن داشته است و در نهایت بنا بر این شده که باشگاه اتلتیکو برای خرید کاوانی در نقل و انتقالات زمستانی 10 میلیون یورو بپردازد.

به نظر می رسد که اتلتیکو مشکل چندانی برای پرداخت این مبلغ نداشته باشد. دستمزد کاوانی در اتلتیکو هم سالانه ده میلیون یورو خواهد بود. در روزهای آینده جزئیات این قرارداد نهایی می شود و بدین ترتیب کاوانی در کنار موراتا و ژائو فلیکس خط حمله اتلتیکو را تشکیل خواهند داد.

بر اساس قوانین جدید، کاوانی مهاجم اروگوئه ای با وجود این که در نیم فصل اول در پی اس جی در چمپیونزلیگ بازی کرده مشکلی برای حضور در این تورنمنت در نیم فصل دوم نخواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۴۴۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان