تاریخ انتشار: 1398/10/07 10:59
کد خبر: 76624

لیست شهرخودرو برای حضور در آسیا تغییر می کند؟

به احتمال فراوان لیست شهر خودرو بدون تغییر برای حضور در آسیا ارسال خواهد شد.
لیست شهرخودرو برای حضور در آسیا تغییر می کند؟

در حالی‌که استقلال و شهر خودرو دو سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2020 باید کار خود را از پلی‌آف برای رسیدن به مرحله گروهی آغاز کنند، تنها تا روز چهارشنبه 11 دی ماه فرصت ارسال لیست اسامی کادرفنی و بازیکنان خود را دارند.

از یک‌سوی شرایط استقلال هنوز مشخص نیست اما اتفاق جالب در مشهد در جریان است؛ دیروز فرهاد حمیداوی که برای تماشای دوئل پرسپولیس و نساجی به ورزشگاه آزادی رفته بود در میکسدزون خبر داد که فعلا تیمش فعالیتش را در بازار نقل و انتقالاتی آغاز نکرده است و با هیچ بازیکنی مذاکره صورت نگرفته است.

این اتفاق در حالی رخ داده است که همانطور که گفته شد شهر خودرو تا چهارشنبه برای ارسال لیست آسیایی خود مهلت دارد و حمیداوی گفت قرار است با شروع تمرینات در روز دوشنبه، لیست مازاد و ورودی‌های مشهدی‌ها از سوی یحیی ارائه شود.

هر چند مالک شهر خودرویی‌ها خبر از احتمال جذب یک هافبک و مهاجم خارجی داد اما بعید است تا روز چهارشنبه این نقل و انتقالات صورت پذیرد؛ مگر در شرایطی که خود یحیی در بازه زمانی تعطیلات تمرینات تیمش، به ارزیابی بازیکن و مذاکرات شفاهی پرداخته باشد که بعید به نظر می‌رسد.

با این اوصاف به احتمال فراوان شهر خودرو، که نیاز مبرمی به تقویت برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا به ویژه در خط حمله خود دارد بدون تغییر خاصی نسبت به لیست خود در نیم فصل نخست، آن را برای AFC ارسال خواهد کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zpq9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقا یحیی از تیم ملی دور شد!