//
کدخبر: ۲۳۳۶۲۹ //

انصاری فرد: کالدرون درباره پاداش‌هایی که پیش از فصل صحبت شد گلایه داشت

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که امشب با هیئت مدیره در مورد پرداخت قسط دوم گابریل کالدرون جلسه برگزار می‌کنند.

انصاری فرد: کالدرون درباره پاداش‌هایی که پیش از فصل صحبت شد گلایه داشت
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدحسن انصاری فرد بعد از برد پرسپولیس برابر نساجی گفت: بسیار خوشحال هستیم که در صدر جدول قرار گرفتیم. لطف خدا و زحمات کادر فنی و بازیکنان است و ان‌شاالله با این همدلی برای قهرمانی پیش برویم.

او در مورد ناراحتی گابریل کالدرون از باشگاه گفت: ایشان گلایه داشتند پیش از فصل درباره پاداش او صحبت شفاهی شده است. ما این موضوع را به هیئت مدیره بردیم و تصویب شد که همان پاداش را به کالدرون بدهیم. چون مجوز هیئت مدیره می‌خواست و قسط اول قرارداد او را شب گذشته پرداخت کردیم که بعد از تعطیلات به حساب او خواهد رفت. قسط دوم هم امشب جلسه داریم و باید ببینیم چگونه می‌توانیم پرداخت کنیم.

انصاری‌فرد درباره جذب بازیکنان جدید نیز گفت:دیشب جلسه‌ای در هتل برای بازیکنان جدید داشتیم که دو یا سه گزینه مد نظر کالدرون را مورد توجه قرار داده‌ایم و مذاکره کرده‌ایم و امیدواریم آن‌ها را به پرسپولیس بیاوریم.

وی در مورد ادعای کالدرون که گفته بود افرادی در باشگاه با او صادق نیستند، گفت: ما همه با هم همدل هستیم و اینگونه جلو می‌رویم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به بازگشت کالدرون بعد از تعطیلات گفت: بله؛ بلیت ایشان را گرفته‌ایم و اردوی قطر را هماهنگ کرده‌ایم. مشکل خاصی نیست و ان‌شاالله بتوانیم انتظارات کالدرون را برطرف کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۶۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان