تاریخ انتشار: 1398/10/05 16:17
کد خبر: 76772

کالدرون: احساس می کنم کسانی هستند که می خواهند من نباشم!

سرمربی آرژانتینی در شرایطی در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی حاضر شد که حواشی زیادی حول آینده کاری‌اش در پرسپولیس شکل گرفته است.
کالدرون: احساس می کنم کسانی هستند که می خواهند من نباشم!

گابریل کالدرون در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نساجی حضور یافت و به سوالات مختلفی حول آینده کاری‌اش در این تیم و همچنین شرایط این دیدار به صحبت پرداخت.

کالدرون که برخلاف لحن آخرین پست اینستاگرامی و گلایه خود از مدیریت، با روحیه به نظر می‌رسید، صحبت‌هایش را اینچنین آغاز کرد و گفت: سلام، برای ما هر بازی یک فینال است. همه بازی ها سخت است و همه می خواهند مقابل ما پیروز شوند. ما با تواضع و احترام به حریف دوست دارم این سال را با پیروزی تمام کنیم.

وی درباره کسر قراردادش و اینکه قرار است بار دیگر در آپشن قرارداد اضافه شود اینطور توضیح داد: این اتفاق شش ماه پیش افتاده و الان نمیخواهم درباره آن صحبت کنم و الان می خواهم درباره بازی فردا حرف بزنم و تمرکز کنم.

وی درباره اهدافی که در تیم داشته رسیده گفته: در شش ماه سختی های زیادی را پشت سر گذاشتیم. بعضی از آنها نرمال بودند اما برخی طبیعی نبودند. من اما خوشحالم جایگزین مربی ای شدم که چهار سال موفق را در تیم داشته. اما بخواهیم فلسفه جدیدی را داشته باشیم نیاز به زمان دازیم. وقتی مدیریت تیمی را قبول کنید که شرایط خوبی نداشته کار سخت می شد اما پرسپولیس هفت جام داشته و کار خوب پیش رفت. رابطه خوبی بین من و بازیکنان پیش می رود. ما همان هدف سرمربی گذشته که گرفتن جام بوده را دنبال می کنیم. من این چالش را پذیرفتم چون می دانستم بچه ها وقتی سه جام گرفتند پس می توانند جام چهارم را ببرد.

کالدرون درباره نگرانی اش از آینده کاری و اینکه در نیم فصل دوم به تیم بازخواهد گشت یا خیر اینطور توضیح داد: نه، متاسفانه کسانی هستند که داخل باشگاه حقیقت را بیان نمی کنند. من در این شش ماه سکوت کردم چون دوست داشتم به کار ادامه دهم و هدف را دنبال کنن. اولویت من ایجاد تیم جدید بود و به این خاطر از مسایل شخصی حرف نزدم. اما کسانی هستند که صادقانه رفتار نمی کنند و می خواهند تمرکز من و آرامشم را بهم بزنند. بعد از بازی در این مورد بیشتر حرف خواهم زد.

فردا یک فینال برای من است. ین موضوع را مطرح کردم که بگویم شش ماه تلاش کردم تا ثبات و هدف مان را دنبال کنیم و این را قبول نمی کنم که ثبات و آرامش مرا در تیم از بین ببرند. اما این باعث شده نا احساس کنم که کسانی که می خواهند که من نباشم. ما نیاز به یک سازمان دهی متفاوت داریم و تقویت بیشتر. باید بدانند من ناراحت هستم اما موفق نشدند آرامش مرا برهم بزنند. بازیکنانم هم این آرامش را دارند و می خواهند بازی را ببرند. امسال به جز دربی ما داخل خانه نتوانستیم خوب آنها را خوشحال کنیم ولی فردا می خواهیم یک حسن خوب باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zpjm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین خروجی پرسپولیس مشخص شد