//
کدخبر: ۲۳۳۳۵۸ //

هافبک جوان بارسلونا اینتری می شود؟

کارلس آلینا، هافبک جوان بارسلونا مورد توجه اینتر قرار گرفته است.

 هافبک جوان بارسلونا اینتری می شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

اگرچه اینتر در طول فصل نتایج درخشانی گرفت و سال را با صدرنشینی در سری آ به اتمام رساند، اما آنتونیو کونته در طول نیم فصل اول بارها نسبت به نیمکت خالی این تیم و کمبود بازیکنان طراز اول در رختکن گله کرد و مدیران اینتر قصد دارند ترکیب نراتزوری را در فصل زمستان تقویت کنند.

نشریه موندو دیپورتیوو امروز در گزارشی مدعی شد کارلس آلینا، هافبک جوان بارسلونا یکی از گزینه های اینتر برای تقویت خط میانی است. البته اینتر اولویت اول خود را جذب آرتورو ویدال می داند، اما بارسلونا قصد ندارد این هافبک شیلیایی را با رقمی کمتر از 32 میلیون یورو به فروش برساند و همین برچسب کار اینتر را برای خرید ویدال دشوار ساخته است.

به همین دلیل مدیران اینتر به این نتیجه رسیده اند جذب کارلس آلینا 22 ساله پروژه ای منطقی تر است. این هافبک خلاق نسبت به ویدال جوان تر بوده و دستمزد پایین تری نیز می گیرد، به همین دلیل خرید او از بارسلونا آسان تر خواهد بود. کارلس آلینا در فصل جاری جایی در تفکرات ارنستو والورده نداشته و به دنبال جدایی از بارسلونا در فصل زمستان است. به جز اینتر، تیم هایی چون میلان و بتیس نیز برای خرید او وارد عمل شده اند، اما به نظر می رسد شانس نراتزوری برای جذب کارلس آلینا بیش از دیگر رقبا باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۳۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان