//
کدخبر: ۲۳۲۹۴۶ //
با اعلام نتایج نهایی مسابقات شطرنج قهرمانی دانشجویان دختر وزارت بهداشت در ساری؛

دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جایگاه نخست مسابقات قهرمانی شطرنج

با اعلام نتایج نهایی مسابقات شطرنج قهرمانی دانشجویان دختر وزارت بهداشت در ساری، دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جایگاه نخست مسابقات شطرنج قرار گرفتند.

دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جایگاه نخست مسابقات قهرمانی شطرنج
به گزارش فرتاک نیوز،

 دژدار سرپرست تیم شطرنج اظهار داشت: مسابقات کشوری شطرنج به مدت ۷ روز در خزرآباد ساری برگزار گردید که در این رقابت ها ۲۱ تیم حضور داشتند.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم دختران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای اولین بار توانست در این رقابت‌ها با اختلاف امتیاز زیاد دیدار تیمی در جایگاه نخست قرار گیرد.

هم چنین تیم ما با کسب سه مقام انفرادی توانست در این رقابت ها افتخارآفرینی کند که جایگاه سوم توسط خانم ها مریم حیدری وفاطمه مرادی و مقام چهارم توسط خانم زهراعزیزی کسب گردید.

سرپرست تیم شطرنج دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: تیم دانشگاه علوم‌پزشکی‌ کرمانشاه تمرینات خود را به صورت فشرده در ۴۵ روز برگزار کرد هم چنین سطح برگزاری رقابت ها بسیار بالا بود که خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای اولین بار بود که توانست بر روی سکو قهرمانی قرارگیرد.

دژدار ادامه داد: در گذشته برگزاری مسابقات به صورت المپیاد و یکسال درمیان بود، اما امسال برای اولین بار به صورت تک رشته ای برگزار شد.

وی در پایان خطاب به دانشجویان افزود: توصیه من در در پایان این است که با توجه به اینکه شطرنج تاثیرات مثبتی بر روی زندگی دارد امیدوارم که در میان دانشجویان به آن بها داده شود و در خانواده ها تمرین و بازی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۹۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان