تاریخ انتشار: 1398/10/02 18:40
جام حذفی فوتبال
کد خبر: 77096

صعود پرسپولیس به جمع ۴ تیم نهایی زیر بارش سنگ

تیم فوتبال پرسپولیس با عبور از شهرداری ماهشهر به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد.
صعود پرسپولیس به جمع ۴ تیم نهایی زیر بارش سنگ

در اولین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال تیم‌های شهرداری ماهشهر و پرسپولیس از ساعت 15 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. علی علیپور در دقایق (60) و (72) گل‌های سرخپوشان را در این مسابقه به ثمر رساند.

در جریان بازی از سوی برخی تماشاگران سنگ و اشیایی به زمین پرتاب شد که به مصدومیت فرزاد بهرامی کمک داور دوم بازی از ناحیه سر منجر شد. بازی پس از این اتفاق دقایقی متوقف ماند و پس از دقایقی از سر گرفته و روح‌الله شریفی داور چهارم بازی جانشین فرزاد بهرامی کمک داور دوم مسابقه شد.

ترکیب شهرداری ماهشهر: علیرضا سلیمی، الیاس صالحی، میلاد رخشان عراقی، علی اکبر فرهنگ (83 عرفان بادی)، جهانگیر عسگری، اویس کردجهان، صادق بوصبیح، محسن ورزکار، سجاد عباسی(64 رضا خانی)، امیرحسین طاحونی و رسول رضایی پیشه.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد نادری(46 مهدی شیری)، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا (46 مهدی ترابی)، احمد نوراللهی، بشار رسن، فرشاد احمدزاده(74محمد انصاری)، وحید امیری و علی علیپور.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zpmo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس-شهرداری ماهشهر؛فروش الکترونیکی بلیت ندارد!