//
کدخبر: ۲۳۲۳۷۷ //

آرتتا: باید برای کسب جام های بزرگ رقابت کنیم

میکل آرتتا، سرمربی جدید آرسنال هدف تیمش را رقابت برای فتح عناوین مهم دانست.

آرتتا: باید برای کسب جام های بزرگ رقابت کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعاتی قبل باشگاه آرسنال اعلام کرد میکل آرتتا، سرمربی جوان اسپانیایی از این به بعد هدایت توپچی ها را بر عهده خواهد داشت. میکل آرتتا در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان سرمربی آرسنال مدعی شد از انتصاب به این سمت به خود افتخار کرده و می داند که پیشرفت یک شبه اتفاق نمی افتد.

میکل آرتتا گفت: "احساس می کنم به خانه ام بازگشته ام و از اینکه سرمربی این باشگاه هستم احساس افتخار و خوشحالی می کنم. من چند سال است که برای این روز آماده می شدم و نمی توانم برای شروع به کار با بازیکنان و همه کارکنان این باشگاه صبر کنم.

آرسنال یکی از بزرگترین باشگاههای جهان است. ما باید برای کسب جام های بزرگ رقابت کنیم و این هدف در خلال صحبت با استن و جاش کرونکه برای من کاملا روشن شده است. همه ما می دانیم که برای رسیدن به آن کارهای زیادی باید انجام شود، اما من اطمینان دارم که این کار را خواهیم کرد. من به اندازه کافی واقع بین هستم که می دانم یک شبه اتفاق نمی افتد، اما تیم فعلی استعداد زیادی دارد و آکادمی نیز می تواند کمک کند. وقتی به عنوان بازیکن به آرسنال آمدم مسن ترین بوده و حالا جوانترین سرمربی هستم. می دانم که باید با شرایط سازگار شوم، من کادر خوبی دارم و تمام تلاش خود را خواهم کرد."

شرایط فدریک لیونگبرگ: "من امروز صبح با او صحبت کردم، باید ببینم  انتظارات او چیست و در ادامه اوضاع را بررسی کنم و بعد از آن تصمیم گیری خواهد شد."

آینده مسوت اوزیل: "او بازیکن بزرگی است و من می خواهم از احساس و نیازهای اوزیل بدانم، زیرا شما باید بازیکنان را درک کنید. اوزیل بازیکن بزرگی است، من در گذشته با او کار کردم و می دانم قادر به رقم زدن چه نتایجی است و این وظیفه من است که باعث ارائه بهترین عملکرد از اوزیل شوم."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۳۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان