تاریخ انتشار: 1398/09/27 11:00
کد خبر: 77655

استقلال-استراماچونی؛کار به التماس کشید!

باشگاه استقلال برای آنکه سرمربی ایتالیایی خود را راضی به برگشت کند همه کار کرده است!
استقلال-استراماچونی؛کار به التماس کشید!

تلاش مسئولان باشگاه استقلال برای بازگرداندن سرمربی ایتالیایی این تیم همچنان ادامه دارد اما آندره استراماچونی طی دو روز گذشته حاضر نشده به تماس ها و پیام های مسئولان این باشگاه پاسخ دهد.

سرپرست باشگاه استقلال که برای حل و فصل این مشکل راهی خارج از کشور شده است حتی از جیب خودش هم هزینه کرد تا بتواند آندره را راضی به بازگشت کند اما با وجود تلاش یک هفته ای این مرد ایتالیایی هنوز حاضر نشده با مسئولان باشگاه ارتباط بگیرد.

استقلالی ها برای اینکه سرمربی خود را راضی به بازگشت کنند، مبلغ مورد نظر وی را تهیه کردند و قرارداد دو ساله وی را نیز به یک ساله تبدیل کردند و سایر شرایط وی را هم پذیرفتند اما ظاهرا اتوبان یک طرفه شده و استراماچونی حاضر نیست به آنها پاسخ مثبت بدهد.

باشگاه استقلال در آخرین اقدام خود بامداد سه شنبه با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد که پول استراماچونی آماده است و او باید با مراجعه به بانک آن را تحویل بگیرد. استقلالی ها حتی سند آماده بودن چک را هم منتشر کردند و در بیانیه خود کار را به «التماس» کشاندند تا مربی ایتالیایی برود و چک را بگیرد اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. البته در پایان این بیانیه تاکید شده که استرا باید امروز پس از دریافت چک به تهران بازگردد که به نوعی اولتیماتوم باشگاه استقلال هم محسوب می شود.

با این شرایط ابهام در مورد بازگشت استراماچونی زیاد شده که آیا با وجود برآورده شدن خواسته هایش او حاضر به بازگشت هست یا فکر دیگری در سر دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d6oqm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قضیه لوث شده؛اگر استراماچونی قرارداد دارد بیاید اگر ندارد،نیاید!