//
کدخبر: ۲۳۱۸۳۶ //

خوش بینی پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت استراماچونی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با موضوع پرداخت پول استراماچونی به دردسری افتادیم که انگار تاکنون هیچ خارجی قبل و بعد از تحریم‌های سخت آمریکا علیه ایران به لیگ‌مان نیامده است.

خوش بینی پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت استراماچونی
به گزارش فرتاک نیوز،

فراز فاطمی که سابقه گلزنی برای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را هم در کارنامه دارد درباره شکل پرداخت پول به استراماچونی پرسش‌های ابتدایی را مطرح می‌کرد و معتقد بود همین مربی بهترین گزینه برای مربیگری استقلال است.

شما که سال‌ها سابقه حضور در فوتبال را دارید می‌دانید چرا پرداخت پول استراماچونی این‌قدر به مشکل برخورد؟

    اتفاقاً سؤال اصلی همین است. ما در مواجهه با موضوع پرداخت پول استراماچونی به دردسری افتادیم که انگار تاکنون هیچ خارجی قبل و بعد از تحریم‌های سخت آمریکا علیه ایران به لیگ‌مان نیامده است. این همه بازیکن و مربی در طول این سال‌ها به لیگ برتر و دسته یک رفته‌اند و هر کدام‌شان هم پول‌شان را دریافت کرده‌اند. چطور این یک مورد به مشکل برخورد!

این سؤال را از چه کسی می‌پرسید؟

    از تک‌تک مسئولانی که در این موضوع دخالت داشتند و این موضوع به‌خاطر تعللی که آن‌ها در اجرای درست برنامه‌های‌شان داشتند به این وضع رسیده است. ما همین سال گذشته و در این مقطع پول پاتوسی، شفر، ایسما، گونسالوس و خیلی‌های دیگر در استقلال و سایر تیم‌ها را دادیم. چرا کسی نگفت FATF یا تحریم و این مسائل مانع پرداخت پول فلان مربی یا بازیکن است؟ من بعید می‌دانم مشکلی از این بابت بوده باشد.

پس مشکل کجا بوده؟

    این را هم نمی‌دانم، چون هر حرفی بزنم شاید درست نباشد و به کسی بر بخورد، اما اگر کسی سؤال اول را پاسخ بدهد قطعاً جواب‌های بعدی هم در دل سؤال اول وجود دارد.

فکر می‌کنید استقلال از این وضعیت متضرر شد؟

    حتماً شده است. استقلال الان به جای ۲۹ باید ۳۱ امتیازی می‌شد ولی ۲ امتیاز مسلمش را در بازی با پیکان از دست داد که بخش مهمی از آن به نبود سرمربی ربط داشت و کمی به داوری. به هر حال شاید الان هم اگر استقلال شاهین شهرداری بوشهر را به خوبی شکست داد به دلیل موج مثبتی بوده که درباره بازگشت استراماچونی در آن روز‌ها به تیم داده می‌شد. هر چند که کمی پیش از بازی پیام دیگری آمد ولی وقتی مدیران تیم با درایت نگذاشتند خبر به درون تیم برسد استقلال با قدرت بازی را برد.

فکر می‌کنید استقلال باز هم بتواند مدعی قهرمانی باشد؟

    در فوتبال هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نیست. اگر استرا بیاید و یارگیری خوبی در نیم‌فصل داشته باشد چراکه نه. استقلال هنوز هم می‌تواند با یک ریکاوری ذهنی مدعی اول باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۸۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان