//
کدخبر: ۲۳۱۵۵ //

شوک بدموقع به پرسپولیس؛ بیرانوند به دنبال جدایی!

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با وجود تمدید قرارداد 3 ساله به فکر جدایی از جمع سرخپوشان است.


شوک بدموقع به پرسپولیس؛ بیرانوند به دنبال جدایی!

به گزارش فرتاک نیوز، شاید یکی از عجیب ترین و جالب ترین اخباری که در اوایل نیم فصل دوم به گوش اهالی فوتبال و هواداران پرسپولیس رسید، تمدید قرارداد دروازه بان این تیم تا سال 1400 بود.

ماجرای تمدید قرارداد

در شرایطی که بیرانوند یک سال دیگر هم با پرسپولیس قرارداد داشت و در ابتدای فصل قراردادی 2 ساله امضا کرده بود، در جریان سفر پرسپولیس به عمان برای دیدار با الهلال که 3 اسفندماه برگزار شد، مسئولان این باشگاه بحث تمدید قرارداد با او را جدی مطرح کردند. البته این موضوع از قبل هم مطرح شده بود اما قرارداد سفیدی در عمان به بیرانوند داده شد و این دروازه بان نیز بدون مشورت با کسی تصمیم گرفت 3 دیگر قرارداد خود را تمدید کند و تا سال 1400 در پرسپولیس ماندنی شد.

بیرانوند پشیمان شد

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس بعد از بازگشت از سفر به عمان وقتی با برخی از دوستان خود مشورت کرد و بحث پیشنهادات خارجی مطرح شد، از تمدید قراردادش پشیمان شد. او دیگر راهی نداشت به جز اینکه به قراردادش پایبند باشد اما حتی در قراردادش هیچ بندی هم برای جدایی قرار نداده است.

پیشنهاد ترکیه ای رسید

در شرایطی که بیرانوند قرارداد خود را تا 4 سال دیگر با پرسپولیس تمدید کرده بود، پیشنهاد جدی از کشور ترکیه و از یکی از تیم های برتر لیگ ترکیه به او رسید. دروازه بان ملی پوش پرسپولیس بلافاصله بعد از رسیدن این پیشنهاد برای رفتن به یک لیگ خارجی انگیزه زیادی پیدا کرد و با مسئولان باشگاه وارد مذاکره شد.

لگانس و لاکرونیا، گزینه های اسپانیایی

با اینکه پیشنهاد کشور ترکیه ای بسیار جدی مطرح شده و نماینده این باشگاه نیز به تهران آمده است، بحث 2 پیشنهاد لالیگایی نیز مطرح است. باشگاه های لگانس و دپورتیو لاکرونیا تیم هایی هستند که به وسیله واسطه ها صحبت هایی را با دروازه بان پرسپولیس داشتند تا او سودای لژیونر شدن در سر داشته باشد. باید دید در پایان فصل چقدر این پیشنهادات رنگ واقعیت به خود می گیرد.

شرط مالی باشگاه برای بیرانوند

در گام اول وقتی بیرانوند با مسئولان باشگاه پرسپولیس بر سر میز مذاکره نشست، با مخالفت جدی آنها برای جدایی مواجه شد. سپس بعد از چند جلسه این دروازه بان با طاهری و ترکاشوند، آنها به دلیل داشتن قرارداد 4 ساله با بیرانوند از وی طلب مبلغ هنگفتی را برای صدور رضایت نامه کردند. مبالغی چون 600 تا 700 هزار یورو مطرح شده که در صورت موافقت بیرانوند باید به باشگاه پرسپولیس برسد. البته در مذاکرات صورت گرفته دروازه بان ملی پوش حاضر شده تا 300 هزار یورو پرداخت کند.

 

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان