//
کدخبر: ۲۳۰۹۹۳ //

داستان های عجیب ستاره ۲۸ ساله پرسپولیس/ چقدر از خودت عقب افتادی پسر!

داستان‌های عجیب ستاره پرسپولیس بیشتر به تازه فوتبالیست‌های 18 ساله شباهت دارد

داستان های عجیب ستاره 28 ساله پرسپولیس/ چقدر از خودت عقب افتادی پسر!
به گزارش فرتاک نیوز،

این ماه که بگذرد امید عالیشاه 28 ساله می‌شود، اما داستان‌های عجیب او بیشتر به تازه فوتبالیست‌های 18 ساله شباهت دارد؛ آنها که بعضا ظرفیت لازم برای حضور در این عرصه را ندارند و هر روز یک قصه تازه می‌سازند. عالیشاه پارسال در تیم برانکو ساز ناکوک می‌زد. مصاحبه انتقادی و عجیبش بعد از داربی نوروزی هنوز فراموش نشده؛ آنجا که مربی را تهدید می‌کرد دلایل واقعی نیمکت‌نشینی‌اش را افشا خواهد کرد. بعد داستان جشن قهرمانی پیش آمد و گوشه‌گیری‌های استاد در آن مراسم سوژه شد. اول فصل هم اقدام به ترک پرسپولیس کرد که جناب ایرج عرب با ترفند تاریخی «اصلاح رقم قرارداد» ایشان را مثل چند بازیکن دیگر نگه داشت؛ سیاستی که تبعاتش بعدا گریبان باشگاه را خواهد گرفت!

انتظار می‌رفت تغییر فضا در کادرفنی حال و هوای امید را عوض کند، اما او در تیم کالدرون هم هرگز تبدیل به یک مهره کلیدی نشد. البته انصافا امید هرازگاهی که به میدان آمده بد بازی نکرده، اما اینکه چرا سهم او در تیم کالدرون بیشتر نمی‌شود، یک ابهام بزرگ است؛ پرسشی که احتمالا جوابش را خود عالیشاه بهتر از دیگران می‌داند. شاید موضوع به مسایل فنی محدود نشود. اتفاقا در همین زمینه شایعاتی هم منتشر شده که از کنار آنها می‌گذریم، اما انصافا ماجرای درگیری با سیامک نعمتی حکم تیر خلاص را داشت. آقای عالیشاه که مثلا کاپیتان سوم پرسپولیس است و باید یک‌تنه حواشی تیم را جمع کند، خودش با بازیکن همشهری‌اش درگیر می‌شود و تیم را به حاشیه می‌برد؛ آنها درست یک روز قبل از بازی بسیار مهم برابر ذوب‌آهن. در مورد چنین بازیکنی چه می‌توان گفت؟ حالا بازی با سایپا سومین مسابقه پیاپی است که عالیشاه از لیست بیرون می‌ماند؛ آن هم در حالی که سیامک بخشیده شد و به فهرست برگشت.

گاهی آدم فکر می‌کند امید عالیشاه پنج سال پیش چقدر بازیکن کم‌حاشیه‌تر و مفیدتری بود. او در لیگ سیزدهم درخشید و به تیم علی دایی در مسیر نایب‌قهرمانی کمک کرد. فصل بعدش هم امید یکی از معدود بازیکنان خوب پرسپولیس بود؛ کسی که کار خودش را می‌کرد و در داربی برگشت هم گل پیروزی‌بخش سرخ‌ها را به ثمر رساند. بعد از همان بازی ویدیویی منتشر شد که نشان می‌داد یک بازیکن مشهور استقلال در تونل ورزشگاه دنبال عالیشاه افتاده و با لحنی نامناسب او را تهدید می‌کند، اما امید خونسرد و بی‌تفاوت راه خودش را می‌رود. به نظرمان چقدر آن ورژن قدیمی عالیشاه دلچسب‌تر بود. واقعا که چه هنری می‌خواهد آدم اینطوری از پنج سال پیش خودش عقب بیفتد!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۹۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان