//
کدخبر: ۲۳۰۸۸ //

سپاهان علیه پرسپولیس! / ستاره ها در تیررس زلانکو/ برانکو هشیار باشد

سپاهان در تلاش است در لیگ هفدهم تیم خود را تقویت کند و چشم به ستاره های سرخ پوشان دارد.

سپاهان علیه پرسپولیس! / ستاره ها در تیررس زلانکو/ برانکو هشیار باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

 بعد از قهرمانی در لیگ چهاردهم، دیگر هیچ سناریویی در لیگ برتر بر وفق مراد سپاهان پیش نرفت. آن‌ها در لیگ پانزدهم ناامیدکننده بودند و ضعیف‌ترین سپاهان همه ادوار لیگ را به نمایش گذاشتند. تیمی که بر رده نازل یازدهم در جدول تکیه زد و باشگاه را برای جبران و تلافی، مصمم کرد. 

 

خرید مربی قهرمان لیگ و امضای قرارداد با کولیبالی، اولین قدم در باشگاه برای اصلاح نتایج لیگ پانزدهم بود اما ویسی ترجیح می‌داد تیم جوانی در اختیار داشته باشد و همین فرمول، منجر به شکست او در اصفهان شد. برای دو سال، سپاهانی‌ها از بازار جدی نقل و انتقالات خارج بودند اما بدون تردید در تابستان خبرهای متفاوتی از این باشگاه به گوش خواهد رسید. طلایی‌ها با کرانچار، فاصله زیادی با کسب سهمیه آسیا ندارند و اگر این سهمیه به دست بیاید، ستاره‌های لیگ دیگر مشکلی برای پیوستن به کرانچار و تیمش احساس نخواهند کرد.

 

پیشنهادهای سنگین سپاهان به بهترین مهره‌های لیگ، یکی از اتفاقات همیشگی نقل و انتقالات در ایران بود و به نظر می‌رسد حالا دوباره زمان ساخته‌شدن تصویر قدیمی سپاهان از راه رسیده است. زلاتکو برای ساختن تیم رویایی‌اش، بیشتر از هر تیم دیگری به تیم برانکو نگاه می‌کند. کمال کامیابی‌نیا و محسن مسلمان، اولویت‌های تابستانی این مربی هستند. ستاره‌هایی که یک فصل فوق‌العاده را در پرسپولیس پشت سر گذاشته‌اند و تاثیر زیادی روی قهرمانی این تیم داشته‌اند. جنگ قرمزهای تهران و طلایی‌های اصفهان برای لیگ هفدهم، از همین حالا آغاز شده است. در اولین پرده از این جنگ، تیمی برنده خواهد بود که فصل جدید را با کمال و محسن در ترکیب‌اش آغاز کند.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان