//
کدخبر: ۲۳۰۷۲۰ //

پوگبا در ژانویه راهی یووه نخواهد شد

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس شایعات اخیر درباره اینکه این باشگاه قصد دارد در ماه ژانویه برای خرید پل پوگبا از یونایتد اقدام کند را تکذیب کرد.

 پوگبا در ژانویه راهی یووه نخواهد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

درحالیکه اخیرا شایعاتی درباره احتمال بازگشت پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، به تیم سابقش یوونتوس در ماه ژانویه پیش رو مطرح شده بود، مدیر ورزشی یوونتوس، فابیو پاراتیچی این شایعات را تکذیب کرد تا مشخص شود پوگبا در ماه ژانویه راهی یووه نخواهد شد.

آینده پوگبا در منچستریونایتد همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و دیلی‌میل دیروز گزارش داد که او همچنان خواهان ترک این باشگاه است. از قرارداد فعلی پوگبا با شیاطین سرخ تنها 18 ماه باقی مانده ولی البته یونایتد این گزینه را دارد که قرارداد او را تا تابستان 2022 تمدید کند. قراردادی که پوگبا بر اساس آن هفته‌ای 290هزار پوند دستمزد می‌گیرد.

درحالیکه شایعات درباره پوگبا سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس را به عنوان مقاصد احتمالی او مطرح می‌کردند، فابیو پاراتیچی در گفتگو با کالچیو مرکاتو درباره احتمال بازگشت پوگبا به یووه در ماه آینده میلادی گفت:" من قبلا هم بارها گفته‌ام که ما تیم خیلی قوی و کاملی داریم. ما امره جان و خدیرا را داریم که برمی‌گردند و در نتیجه برای دست به عملیات زدن در بازار هیچ قصدی نداریم".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۷۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان