//
کدخبر: ۲۳۰۰۱۰ //

ماجرای درگیری نعمتی و عالیشاه

هر چند پرسپولیس در اصفهان یک پیروزی مقتدرانه به دست آورد اما پیش از آن یک چالش جدی را از سر گذراند.

 ماجرای درگیری نعمتی و عالیشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 پرسپولیس یکی از بهترین نتایج خود در چند فصل جاری را در بازی با نماینده اصفهان کسب کرد. سرخپوشان پایتخت موفق به پیروزی با ۳ گل مقابل ذوب‌آهن شدند، اما قبل از آغاز سفر به دیار زاینده‌رود، اتفاقی رخ داد که تیم را وارد چالش کرد. سیامک نعمتی و امید عالیشاه از لیست مسافران به اصفهان خط خوردند و در تهران ماندند.

ماجرا چه بود؟

 از قرار معلوم امید صاحب توپ بود که سیامک تکل شدیدی روی پای او رفت. هر دو نفر در تیم ذخیره‌ها بازی می‌کردند و دلیلی نداشت سیامک چنین تکلی، آن هم روز بازی بزند. عالیشاه در اعتراض به این تکل، فریاد بلندی زد که سیامک به او گفت ساکت شو! عالیشاه هم به سمتش رفت و ضربه‌ای به نعمتی زد. البته بازیکنان خیلی سریع دور و بر این دعوا را گرفتند و نگذاشتند درگیری بیشتر شود. کالدرون هم بعد از دقایقی، هر دو نفر را به سمت رختکن راهنمایی کرد و نام‌شان را از لیست مسافران به اصفهان خط زد.

عصبانیت شدید کالدرون

سرمربی آرژانتینی سرخپوشان چند بار از اول فصل به بازیکنان تیمش گفته بود حوصله دعوا ندارد و از اینکه شاگردانش در تمرین یکدیگر را بزنند، متنفر است، اما این بار در تمرین تیم، دو بازیکن تقریباً هم‌پست با هم درگیر شدند که یکی از آن‌ها کاپیتان تیم است. به همین علت برای بازی با ذوب‌آهن از آن‌ها استفاده نکرد. البته عالیشاه و نعمتی از همبازی‌های خود عذرخواهی کردند و با پادرمیانی افشین پیروانی سرپرست و مدیر تیم، آن‌ها به تمرینات گروهی بازگشتند اما با این حال شانس اینکه مقابل گل‌گهر به میدان بروند، چندان زیاد نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۰۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان