//
کدخبر: ۲۲۹۰۲۶ //

کالدرون: پرسپولیس من مثل بایرن گواردیولاست

گابریل کالدرون طی ۱۱ بازی فصل و دو دیدار در جام حذفی، همواره با تغییرات پیاپی در ترکیب، همه را سورپرایز کرده و اعتقاد چندانی به سود بردن از ترکیب ثابت ندارد.

کالدرون: پرسپولیس من مثل بایرن گواردیولاست
به گزارش فرتاک نیوز،

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس نتوانسته آن طور که باید از نظر کیفی تیم را به شرایط  مدنظر هواداران نزدیک کند و آنها طی 11 هفته ابتدایی فصل نوزدهم با وجود چهار شکست به دنبال تداوم موفقیت‌های چند فصل اخیر خود هستند. یکی از موضوعاتی که این روزها به شدت مورد انتقاد هواداران و کارشناسان قرار گرفته به مساله تغییرات پیاپی در ترکیب این تیم طی بازی‌های اخیر است. گابریل کالدرون طی 11 بازی فصل و دو دیدار در جام حذفی، همواره با تغییرات پیاپی در ترکیب، همه را سورپرایز کرده و اعتقاد چندانی به سود بردن از ترکیب ثابت ندارد.

گابریل کالدرون اما اکنون در صفحه شخصی خود ترجیح داده به این انتقادات پاسخ دهد و نکته جالب توجه مقایسه این شیوه خود با سرمربیان مطرح فوتبال اروپا و همچنین تیم‌هایی مثل بایرن مونیخ و رئال مادرید است. سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در صفحه شخصی خود نوشته است: چرا در کشوری در این سطح بالای فوتبال به آمارها توجه نمی‌شود؟ آیا می‌دانستید: بایرن مونیخ در زمان مربیگری پپ گوآردیولا در 100 بازی هرگز از یک ترکیب ثابت استفاده نکرد و سه قهرمانی به دست آورد؟ در این فصل و در 15 بازی ابتدایی لیگ اسپانیا، تیم های رئال مادرید و بارسلون فقط یک مرتبه با ترکیب تکراری بازی کرده‌اند؟ در فصل جاری انگلستان، تیم منچسترسیتی در 14 بازی از سه سیستم مختلف استفاده کرده است؟

کالدرون: پرسپولیس من مثل بایرن گواردیولاست! +عکس

گابریل کالدرون با اشاره به سه مورد شکل گرفته در لیگ‌های انگلستان، آلمان و اسپانیا به دنبال این بوده تا اثبات کند عملکرد و ذهنیت‌اش درباره تغییرات پیاپی در ترکیب پرسپولیس طی 13 دیدار رسمی این فصل بی دلیل نبوده و نباید از این موضوع به عنوان انتقادی علیه او استفاده کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۰۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان