//
کدخبر: ۲۲۸۷۱۰ //

واکنش گل محمدی به معرفی‌اش به عنوان بهترین مربی سال آسیا از سوی فدراسیون فوتبال

سرمربی تیم شهرخودرو گفت: از آقای تاج و فدراسیون فوتبال بابت اعتمادشان به من ممنونم و امیدوارم کشورمان در مراسم بهترین‌های آسیا صاحب عنوان شود.

واکنش گل محمدی به معرفی‌اش  به عنوان بهترین مربی سال آسیا از سوی فدراسیون فوتبال
به گزارش فرتاک نیوز،

 در حالی که قرار است امروز مراسم برترین‌های آسیا در هنگ‌کنگ برگزار شود، قرار است بهترین مربی سال آسیا هم در این مراسم معرفی گردد. نکته جالب اینجاست که رای فدراسیون فوتبال کشورمان برای انتخاب بهترین مربی سال آسیا یحیی گل‌محمدی بوده است.

یحیی گل محمدی در خصوص معرفی‌اش از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان بهترین مربی سال آسیا اظهار داشت: قبل از هر چیز جا دارد که از مسئولان محترم فدراسیون فوتبال و شخص آقای مهدی تاج تشکر کنم که رای خود را به نام من نوشتند. از اعتماد آنها ممنون هستم و امیدوارم که فوتبال کشورمان همواره موفق باشد.

وی افزود: در این راه و در موفقیت‌هایی که به دست آمده، همه اعضای باشگاه شهر خودرو از بازیکنان گرفته تا کادر پزشکی، کادر تدارکات، کادر فنی و مسئولان باشگاه به ویژه آقای فرهاد حمیداوی در این موفقیت‌ها سهیم هستند. امیدوارم فوتبال ایران روز به روز با پیشرفت بیشتری همراه باشد.

گل‌محمدی تصریح کرد: امیدوارم در این مراسم کشورمان هم یک یا چند نماینده داشته باشد که صاحب جایزه بهترین در آسیا بشود. امیدوارم که چنین اتفاقی رخ بدهد.

سرمربی شهر خودرو در باره بازی حساس این هفته تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: ما بازی بزرگی با استقلال داریم، اما در حال حاضر زمان مناسبی برای صحبت در خصوص این بازی نیست و نمی‌خواهم فعلا در باره این بازی بیشتر صحبت کنم. به احترام اصحاب رسانه و خبرنگاران، صحبت‌هایم را در خصوص این بازی در نشست خبری که قبل از بازی با استقلال برگزار می‌شود مطرح می‌کنم. البته تا همین جا هم نتایج خوبی گرفته‌ایم و امیدوارم در ادامه بتوانیم روند موفقیت‌هایمان را ادامه دهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۸۷۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان