//
کدخبر: ۲۲۸۶۱۲ //

حمایت هاینکس از سرمربی جدید بایرن مونیخ

سرمربی سابق بایرن مونیخ به حمایت از هانس فلیک پرداخت و او را گزینه بسیار خوبی برای هدایت باواریای‌ها دانست.

حمایت هاینکس از سرمربی جدید بایرن مونیخ
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از کیکر، بایرن مونیخ با هدایت نیکو کواچ نتایج ناامید کننده‌ای در فصل جاری بوندسلیگا به دست آورد و در نهایت هم از کار برکنار شد. سران بایرن تصمیم گرفتند که سکان هدایت تیم را به صورت موقت به هانس فلیک بدهد و این مربی جوان به استثنای دیدار اخیر برابر بایرلورکوزن عملکرد خوبی  از خود نشان داد.

بایرن با هدایت فلیک 5 دیدار انجام داده که نتیجه آن چهار پیروزی و یک شکست بوده است. یوپ هاینکس سرمربی سابق بایرن مونیخ که کارنامه درخشانی با این تیم دارد به ستایش از فلیک پرداخت و از سران باشگاه بایرن خواست تا با او قرارداد طولانی مدت امضا کنند.

او گفت: بایرن یک فرصت بزرگ دارد تا با یک مربی همکاری بلند مدت داشته باشد. فلیک می تواند دوران جدیدی را در بایرن رقم زند. او با توانایی های که دارد می تواند چندین سال در بایرن بماند.

هاینکس ادامه داد: به نظر من فلیک فاکتورها و توانایی لازم را برای هدایت بایرن مونیخ دارد. او شناخت بسیار بالایی از باشگاه دارد و می تواند چند سال در بایرن بماند. تفکرات فلیک کاملا با باشگاه سازگار است و او مربی است که بایرن می خواهد.

هاینکس که آخرین قهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا با هدایت او صورت گرفت در پایان گفت: فلیک شناخت زیادی از باشگاه بایرن دارد و به خوبی می‌داند که باشگاه چه می خواهد. او فلسفه خاص خود را دارد و انسان بسیار خوبی هم هست. ما باید استعداد این مربی را ارج نهیم و فرصت لازم را به او بدهیم. فلیک در مدت کوتاهی یک بایرن متفاوت ساخته است و سبک بازی تیم تغییر کرده است و الان دیگر بایرن هم جذاب بازی می کند و هم به پیروزی می رسد.

بایرن مونیخ با شکستی که برابر بایر لورکوزن تجربه کرد به رده چهارم جدول رده بندی بوندسلیگا سقوط کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۸۶۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان