//
کدخبر: ۲۲۸۰۷۹ //

خبری بسیار خوش برای پرسپولیسی ها/ مهاجم خارجی تراز اول در راه پرسپولیس!

مدیرعامل پرسپولیس خبر از جذب مهاجم خارجی تراز اول برای این تیم داد.

خبری بسیار خوش برای پرسپولیسی ها/ مهاجم خارجی تراز اول در راه پرسپولیس!
به گزارش فرتاک نیوز،

 روز گذشته جونیور مهاجم برزیلی پرسپولیس با حضور در باشگاه ضمن صحبت و توافق با مدیرعامل به صورت رسمی از جمع سرخپوشان جدا شد.

بعد از این فسخ قرارداد محمدحسن انصاری فرد در گفتگو با سایت باشگاه اعلام کرد که با رفتن جونیور باشگاه یک مهاجم خارجی تراز اول جذب خواهد کرد که رضایت کادر فنی و هواداران جلب شود. مشکل عمده سرخپوشان در این فصل نبود گلزن تمام عیار بوده است و حالا با قولی که انصاری فرد به هواداران داد قطعا پرسپولیس در نیم فصل دوم شرایط بهتری خواهد داشت.

گفتنی است، تیم فوتبال پرسپولیس چند گزینه مطرح را برای تقویت خط حملۀ خود زیر نظر دارد. یکی از این گزینه‌ها فرانکو دی‌سانتو مهاجم آرژانتینی است. کالدرون به شدت به دنبال جذب یک مهاجم خارجی تراز اول برای خط حملۀ خود است و از این‌رو باشگاه را زیر فشار قرار داده تا یک مهاجم خارجی جذب کنند.

JamNewsImage09582641

مدیران پرسپولیس هم به سراغ دی‌سانتو رفته و مذاکراتی را با این مهاجم گل‌زن انجام داده‌اند. این مهاجم می‌تواند با حضورش در ایران به بزرگ‌ترین بمب نقل‌وانتقالاتی چند فصل اخیر لیگ برتر بدل شود. دی‌سانتو در تیم‌های بزرگی مانند بلکبرن، ویگان، وردربرمن و شالکه توپ زده است. او حتی در طول سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ در چلسی حضور داشته.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: جام نیـوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۸۰۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان