//
کدخبر: ۲۲۷۸۶۵ //
نفت مسجدسلیمان - ذوب آهن اصفهان؛

حمله دوباره تیم تارتار به پرسپولیس/نبرد مربیان قرمز و آبی در شهر اولین‌ها

در ادامه هفته دوازدهم لیگ برتر سه مسابقه روز جمعه برگزار می شود و ممکن است در پایان این روز پرسپولیس یک پله دیگر در جدول لیگ سقوط کند.

حمله دوباره تیم تارتار به پرسپولیس/نبرد مربیان قرمز و آبی در شهر اولین‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

 در ادامه هفته دوازدهم لیگ برتر سه مسابقه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود. به جز یک مسابقه در مسجدسلیمان که ممکن است به سقوط یک پله ای پرسپولیس در جدول لیگ منجر شود،  نتایج دو بازی دیگر برای قعرنشینان اهمیت دارد.

نفت مسجدسلیمان رکورددار تساوی در این فصل است با 8 مساوی و سه برد در رده ششم جدول لیگ قرار گرفته است. زردپوشان مسجدسلیمانی به همراه سپاهان تنها تیم های بدون باخت لیگ نوزدهم هستند. شاگردان تارتار هفته گذشته پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست دادند تا هواداران فوتبال در شهر اولین ها غرق شادی شوند.

مهدی تارتار که خودش بازیکن و مربی پرسپولیس بوده توانست با این برد پاسخی محکم به افرادی داد که می گفتند او همواره مقابل پرسپولیس از پیش بازنده است! جالب تر اینکه اگر نفت مسجدسلیمان بتواند این هفته ذوب آهن را هم شکست بدهد 20 امتیازی خواهد شد و به طور موقت هم که شده جانشین پرسپولیس در جدول لیگ خواهد شد.

البته ذوب آهن تیم سختکوشی است که راحت به حریفان امتیاز نمی دهد. علیرضا منصوریان به مدیران باشگاه قول داده که تا نیم فصل امتیازهای لازم را کسب کند و  تیمش از رده دوازدهم جدول بالاتر بیاید. منصوریان بعد از پیروزی مقابل فولاد خوزستان رسما اعلام کرد فقط به دنبال برد و گرفتن سه امتیاز خواهد بود و به هیچ عنوان نیاز ی ندارد که تیمش بیش از یک گل بزند زیرا برد یک بر صفر هم برای او و تیمش کافی است.

اکنون تقابل منصوریان استقلالی با مهدی تارتار پرسپولیسی در شهر اولین‌ها( لقب شهر مسجدسلیمان) دیدنی خواهد بود. جالبتر اینکه اگر منصوریان بتواند تیم تارتار را متوقف کند ضمن دفاع از وضعیت تیم خودش به طور غیرمستقیم هم به پرسپولیس کمک کرده تا همچنان در رده چهارم باقی بماند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۸۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان