//
کدخبر: ۲۲۷۸۵۱ //

علیپور، کلمات رمزآلود و امیدواری به آینده در پرسپولیس

مهاجم گلزن پرسپولیس در بدترین شرایط خود هم از نظر روحی و هم فنی قرار دارد و شاید در این عامل بتوان نقش کالدرون را زیاد دانست.

به گزارش فرتاک نیوز،

نحوه بکارگیری از بازیکنان و عناصر تهاجمی علیرغم تمامی ادعاهایی که کالدرون داشته، باعث شده تا آنها با فاصله زیادی از ایده آل هواداران و کارشناسان فصل را دنبال کنند. پرسپولیس بعد از دستیابی به هفت عنوان قهرمانی در شرایطی در لیگ جدید با تفکرات کالدرون کار را استارت زده که ردپای نزول کیفیت را در تمامی بازیکنان (شاید به جز مهدی ترابی) در عملکرد آنها می‌توان دید و نباید در این موضوع نقش کالدرون را بی تاثیر دانست.

سرمربی آرژانتینی برای تغییر فلسفه و دیدگاه فنی بازیکنان و اجرای خواسته‌های تاکتیکی خود، باعث شد تا اکنون رخوت عجیبی در بین بازیکنان شکل گیرد. در این میان تماشای نمایش متفاوت بشار رسن در تیم ملی عراق و حضورش در پرسپولیس و نیمکت نشینی بیشتر عناصر تهاجمی این تیم (سیامک نعمتی، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده و این آخری علی علیپور) کاملا متناقض از ادعای او در روزهای ابتدایی حضورش در پرسپولیس است که مدعی شده بود تیمی با قدرت تهاجمی بالاتر از تیم برانکو ایوانکوویچ را برای هواداران این تیم شکل خواهد داد.

علی علیپور آخرین بازیکنی است که نزول کیفی او به شکل آشکار قابل تمیز دادن است. بازیکنی که در بدترین روزهای خود در دوران برانکو ایوانکوویچ و حتی زمانی که رقبای سرسختی برای حضور در ترکیب هم داشت، با پاس گل و گرفتن پنالتی و گل‌های گاه و بیگاه جایگاه خود در لیست را حفظ می‌کرد. او اما بعد از یک سابقه آقای گلی و برترین گل این تیم در فصل گذشته، اکنون با گلزنی تنها در یک بازی بعد از 13 بازی لیگ برتر و حذفی، در پایین ترین حد آمادگی روحی روانی و کیفی خود قرار دارد.

 

 

 

بی اعتمادی بالای کادرفنی و در راس آنها کالدرون و همچنین سیستم‌هایی که در این تیم برای بازیسازی و گلسازی مهاجمان هدف جواب نداده باعث شده تا نمایش علیپور کاملا به چشم بیاید. علیپور بعد از جونیور براندائو تازه ترین قربانی تفکرات کالدرون محسوب می‌شود که سرمربی آرژانتینی هیچ ابایی از حمله به شرایط فنی آقای گل سابق تیمش ندارد.

 

او یک روز بعد از نیمکت نشینی مقابل نفت آبادان و حمله کالدرون در نشست خبری در تمرین تیمش حاضر شد و در تلاش بود بدون حاشیه و توجه به صحبت‌های رمزی پایان این دیدار در میکسدزون بار دیگر سرنوشت خود را دنبال کند و امیدوار باشد تا شرایط به شکلی پیش برود تا توانایی خود را به مرد آرژانتینی اثبات کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۸۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان