//
کدخبر: ۲۲۷۸۳۹ //
امری: فشاری روی ما وجود ندارد

سرمربی معروف نگران از دست دادن شغلش نیست

اونای امری با وجود شایعات اخیر نگران از دست دادن شغلش نیست.

 سرمربی معروف نگران از دست دادن شغلش نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

اونای امری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اینتراخت فرانکفورت در هفته پنجم رقابت‌های لیگ اروپا، خود و توپچی‌ها را فارغ از هر گونه فشاری می‌داند.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال در این باره گفت: در مربیگری هر لحظه‌ای دشوار است و این حرفه اگر چه شیرین  اما سختی‌های خودش را هم دارد. آینده من امروز و فرداست. وظیفه من این است که برای بازی فردا مقابل اینتراخت فرانکفورت آماده شوم و فقط به این رقابت نگاه کنیم. بعد از آخرین مسابقه و تساوی 2-2 با ساوتهمپتون، ما و هواداران ناامید شدیم. مایلم عملکرد خوبی نشان دهیم و با هواداران خودمان ارتباط برقرار کنیم. ما فشاری روی دوش خودمان حس نمی‌کنیم.

او در ادامه افزود: می‌دانیم هواداران ما ناامید شده‌اند اما تمرکز روی بهبود رابطه با آنهاست.امیدوارم همه هواداران حامی تیم باشند. وقتی پیروز می‌شوید، حمایت همه را احساس می‌کنید. اعتماد به نفس ما به این بستگی دارد که چگونه می‌توانیم حمایت هواداران خودمان در ورزشگاه را احساس کنیم. رقبا اینجا بی پروا بازی می‌کنند و ما باید قوی و در کنار هم باشیم. موظفیم ظرفیت‌ها و مهارت‌هایمان را به هواداران نشان دهیم. احتمال بازی کردن گرانیت ژاکا وجود دارد. امیدوارم هواداران از ژاکا حمایت کنند. بازگشت او برای ما مهم است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۸۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان