//
کدخبر: ۲۲۷۵۰۵ //

نیروی زمینی اردبیل قهرمان لیگ برتر تیراندازی با کمان کشور

تیم ریکرو نیروی زمینی اردبیل مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی با کمان کشور را بدست آورد.

نیروی زمینی اردبیل قهرمان لیگ برتر تیراندازی با کمان کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد صادق‌اصل شامگاه امروز اظهار کرد: تیم ریکرو نیروی زمینی اردبیل در لیگ برتر تیراندازی با کمان کشور، به مقام قهرمانی دست یافت.

وی افزود: تیم نیروی زمینی اردبیل با مربیگری احمد ستارزاده موفق شد در هفته آخر لیگ برتر تیراندازی کشور با نتیجه ۵ بر صفر تیم سپاهان اصفهان را شکست داده و در رقابت شانه به شانه با تیم ناجا مقام قهرمانی لیگ برتر تیراندازی با کمان کشور را به‌دست آورد.

سرپرست هیأت تیراندازی با کمان استان اردبیل اذعان کرد: تیم نیروی زمینی اردبیل تنها تیم ورزشی استان اردبیل است که امسال موفق شد در مسابقات لیگ برتر ورزش‌های کشور مقام قهرمانی را به نام خود ثبت کند.

وی تصریح کرد: این تیم با جذب ملی‌پوشان کشور از هفته اول لیگ برتر از مدعیان اصلی قهرمانی این دوره از مسابقات بود.

صادق اصل با اشاره به مشکلات پیش‌روی‌ این تیم بیان کرد: با توجه به مشکلات قضایی‌ حساب هیأت تیراندازی با کمان استان اردبیل هیچ‌ نوع کمک مالی از طرف اداره‌ یا نهادی به این تیم صورت نگرفته و تمامی مخارج شرکت در مسابقات با هزینه شخصی سرمربی‌ تیم بوده است.

گفتنی است؛ مسابقات لیگ برتر تیراندازی کشور طی ۱۰ هفته و به میزبانی سایت تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد که تیم نیروی زمینی اردبیل با ۳۷ امتیاز قهرمان، ناجا با ۳۶ امتیاز دوم و سپاهان اصفهان با ۲۷ امتیاز مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۵۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان