//
کدخبر: ۲۲۷۲۳۱ //

احسان حدادی: برای المپیک ۲۰۲۰ آماده می‌شوم

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت: با توجه به اینکه سال آینده رقابت‌های المپیک را پیش رو داریم، خود را برای حضور در این آوردگاه آماده می‌کنم.

احسان حدادی: برای المپیک ۲۰۲۰ آماده می‌شوم
به گزارش فرتاک نیوز،

احسان حدادی که در مراسم تجلیل از قهرمانان دو و میدانی استان زنجان شرکت کرده بود، با یادآوری اینکه مسابقات المپیک را در سال آینده پیش رو داریم، افزود: به همین خاطر تمرینات را برای حضوری قدرتمند در این رویداد انجام می‌دهم تا خود را برای این آوردگاه مهم آماده کنم.

حدادی با تاکید بر اینکه همه سعی و تلاشم این است که بهترین نتیجه را در المپیک به دست بیاوریم، تصریح کرد: هیچ افتخاری برای من بزرگ‌تر و بالاتر از این نیست که پرچم مقدس ایران را به اهتزار درآورم و آرزویم این است که بتوانم برای دومین بار در رشته دو و میدانی، رشته‌ای که هیچ وقت مدال نداشتیم، ایران را در المپیک صاحب مدال کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که انتظار شما از رئیس فدراسیون چیست، اظهار کرد: مهم‌ترین دغدغه روسای فدراسیون‌ها در شرایط فعلی باید اهتمام به وضعیت و مشکلات هیئت‌های شهرستانی باشد، چون اگر هیئت‌های شهرستانی نتوانند به وظایف ذاتی خود که استعدادیابی است، بپردازند، هیچ ورزشکاری به تیم‌ملی معرفی نخواهد شد.

این ملی‌پوش دو و میدانی بیان کرد: در مواقعی شاهد این موضوع هستیم که برخی افراد قبل از انتخابات فدراسیون، قول‌هایی به هیئت‌های شهرستانی داده و بعد از برگزاری انتخابات به آن عمل نمی‌کنند. روسای فدراسیون باید این مسئله را در نظر داشته باشند که اگر حرفی زده می‌شود، باید به عمل تبدیل شود.

حدادی با اشاره به اینکه دو و میدانی رشته ضعیفی است و مثل رشته‌ای چون فوتبال از قراردادهای میلیاردی در آن خبری نیست، افزود: بهترین ورزشکار رشته دو و میدانی در لیگ ۱۵ میلیون تومان قرارداد می‌بندد اما مدال این رشته نسبت به خیلی از رشته‌ها بیشتر است، به طوری که بین ۱۴۴ تا ۱۴۶ مدال در رشته‌های مختلف دو و میدانی توزیع می‌شود که تا به امروز فقط موفق به کسب یک مدال در المپیک شده‌ایم، به همین خاطر امیدواریم فردی که در رأس این فدراسیون قرار می‌گیرد، رسیدگی به دغدغه ورزشکاران را به عنوان یک اولویت دنبال کرده، به هیئت‌ها کمک کنند و زیرساخت‌های ورزشی را توسعه دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۲۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان