//
کدخبر: ۲۲۷۲۱۹ //

فیلیپه لوییس: من خوشحال‌ترین بازیکن جهان هستم

مدافع برزیلی فلامنگو از قهرمانی در لیبرتادورس بسیار خوشحال است هر چند که اعتراف کرد که تیمش شایسته پیروزی نبود.

فیلیپه لوییس: من خوشحال‌ترین بازیکن جهان هستم
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از رویترز، فینال لیبرتادورس بین دو تیم فلامنگو و ریورپلاته آرژانتین برگزار شد.

تا دقیقه ۸۹ ریورپلاته آرژانتین با گلی که در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند از حریف خود پیش بود اما نماینده برزیل در دو دقیقه دو گل به ثمر رساند تا جام قهرمانی را بالای سر برد و یک شب رویایی را رقم زند.

فیلیپه لوییس، مدافع فلامنگو بعد از بازی گفت: نتیجه غیر عادلانه بود اما این سرنوشت بسیاری از دیدارهای فینال است. بازی بسیار بدی را به نمایش گذاشتیم. زمین بازی خشک و بد بود و روی عملکرد ما تاثیر گذاشت. ریورپلاته می‌دانست که چگونه به ما فشار بیاورد و به گل هم رسید اما تقدیر خواست که ما جام قهرمانی را بالای سر بریم.

او ادامه داد: گل بدی دریافت کردیم اما ناامید نشدیم و تا پایان جنگیدیم. از این قهرمانی بسیار خوشحال هستم و می‌توانم بگویم که خوشحال‌ترین بازیکن جهان هستم.

این مدافع پیشین اتلتیکو مادرید ادامه داد: ریورپلاته تیم بسیار باتجربه‌ای است. آن‌ها مدافع کسب عنوان قهرمانی بودند و به خوبی تجربه بازی کردن در چنین فینال‌هایی را دارند. تیم حریف بر بازی مسلط بود و ما را اذیت کرد اما خوشبختانه در نهایت جام قهرمانی به ما رسید. از همان ابتدا تا پایان بازی این ریورپلاته بود که کنترل بازی را در دست داشت با این حال ما هم ناامید نشدیم تا این که به پیروزی رسیدیم و جام را بالای سر بردیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۲۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان