//
کدخبر: ۲۲۷۰۱۶ //

رزاق‌پور :مهم‌ترین هدف من بازگشت دوباره به تیم ملی امید است

مدافع تراکتور امیدوار است دوباره به اردوی تیم ملی امید برگردد و همراه با شاگردان استیلی المپیکی شود.

رزاق‌پور :مهم‌ترین هدف من بازگشت دوباره به تیم ملی امید است
به گزارش فرتاک نیوز،

ابوالفضل رزاق‌پور که در تمام اردوهای قبلی تیم ملی امید ایران حاضر بود ولی در اردوی اخیر جزو ملی پوشان قرار نداشت، درباره این اتفاق اظهار کرد: من فصل گذشته فرصت بازی بیشتری در پیکان داشتم و با بازی‌هایم در این باشگاه، سعی کردم نظر کادر فنی تیم ملی امید را نیز جلب کنم، اما متاسفانه امسال این شانس را به دست نیاوردم و اردوی تیم امید را هم از دست دادم.

او ادامه داد: نظر آقای استیلی و کادر فنی تیم ملی امید کاملا محترم است و هیچ گلایه‌ای ندارم ولی امیدوار هستم این شانس را دوباره به دست بیاورم تا به تیم ملی امید دعوت شوم؛ همواره سعی کردم بهترین بازی‌هایم را برای امیدها انجام دهم و تلاش می‌کنم تا دوباره مورد توجه آقای استیلی قرار بگیرم و برای تیم کشورم مثمر ثمر باشم.

مدافع- هافبک تراکتور که در مسابقات جام ملت‌های جوانان آسیا موفق به گلزنی برابر تیم ملی قطر شده و تیم ایران در آن بازی به برتری رسیده بود، درباره تقابل روز گذشته ملی پوشان امید مقابل عنابی‌ها و غیبت او در این دیدار عنوان کرد: شما نمی‌توانید بگویید تیم ایران ضعیف بوده که در این مسابقه دوستانه شکست خورده است چون به هر حال قطر میزبان بوده و کادر فنی اسپانیایی، سال‌هاست که با این بازیکنان کار می‌کنند. دوست داشتم در بازی دیروز باشم ولی این اتفاق نیفتاد و از این به بعد بیشتر از همیشه تلاش می‌کنم تا دوباره پیراهن تیم ملی امید را بر تن کنم.

رزاق‌پور درمورد شرایط خود در تراکتور ابراز کرد: غیبتم در اردوی تیم ملی امید موجب شد مدت زیادی در تمرینات تراکتور باشم و آشنایی بیشتری با تفکرات آقای دنیزلی پیدا کنم؛ با تمام توان در تمرینات حضور دارم و امیدوار هستم با نظر کادر فنی فرصت بازی در جام حذفی و لیگ برتر را به دست بیاورم.

او یادآور شد: مهم‌ترین هدف من بازگشت دوباره به تیم ملی امید است چراکه اطمینان دارم با این کادر فنی و بازیکنان شانس زیادی برای صعود به المپیک داریم و من نیز امیدوار هستم همراه با اعضای تیم ملی امید به این مهم برسیم و جشن صعود بگیریم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۰۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان