//
کدخبر: ۲۲۶۹۶۱ //

خصوصی سازی سرخابی‌ها تا پایان سال انجام می‌ شود

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این که اسناد و مدارکی که برای واگذاری سرخابی‌ها مورد نیاز است، تهیه شده گفت: تمام توانمان را به کار می‌بریم که ان‌شاءالله تا پایان سال خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را انجام دهیم.

خصوصی سازی سرخابی‌ها تا پایان سال انجام می‌ شود
به گزارش فرتاک نیوز،

مسعود سلطانی‌فر در پایان جلسه اخیر هیأت دولت در جمع خبرنگاران در مورد عدم پرداخت حق‌ پخش مسابقات از سوی صدا و سیما گفت: صدا و سیما بر اساس الزام برنامه ششم، باید حق‌ پخش مسابقات را پرداخت کرده و به قانون تمکین کند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: بیش از دو سال است که در حال مذاکره با صدا و سیما هستیم اما اراده جدی با صدا و سیما برای پرداخت حق‌ پخش مسابقات ورزشی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مکاتباتی را با ریاست مجلس و معاون اول رئیس‌جمهور انجام داده‌ایم، اظهار داشت: مقرر شد این موضوع در کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد؛ هم دلایل و نظرات صدا و سیما اعلام شود و هم مستندات وزارت ورزش ارائه شود.

سلطانی فر تصریح کرد: حق‌ پخش بخش عمده‌ای از منابعی است که در همه دنیا به کمک ورزش می‌آید و برای تأمین هزینه‌های امور مختلف ورزشی استفاده می‌شود. الان پس از سه دهه، صدا و سیما هنوز حاضر نیست به این مسئله تمکین کند.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به باوری که داریم، با همه توان تلاش می‌کنیم که این کار انجام شود؛ همه دستگاه‌های مربوطه از جمله بورس، فرابورس، مجلس، دیوان محاسبات و بازرسی کل کشور در این زمینه همکاری می‌کنند.

سلطانی فر اضافه کرد: اسناد و مدارکی که در این خصوص مورد نیاز است مانند اسناد مالی، اسناد حسابداری و صورت‌جلسات مجمع تهیه شده است و تمام توانمان را به کار می‌بریم که ان‌شاءالله تا پایان سال این کار را انجام دهیم. تیم‌های مختلف مشاوره‌ای نیز با این دو باشگاه همکاری می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان سال این کار انجام شود، اگر در مورد مستندسازی به مانعی در مورد اموال و دارایی‌های این دو باشگاه برنخوریم، فکر می‌کنم تا پایان سال این اقدام انجام شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۶۹۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان