تاریخ انتشار: 1398/08/24 18:44
کد خبر: 80795

خوشه طلایی ساوه ۰-۱ نود ارومیه؛شاگردان بیاتلو به صدر رسیدند/شکست غیر منتظره‌ی شاگردان عاشوری در خانه

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در خانه مقابل نود ارومیه شکست خورد.
خوشه طلایی ساوه ۰-۱ نود ارومیه؛شاگردان بیاتلو به صدر رسیدند/شکست غیر منتظره‌ی شاگردان عاشوری در خانه

دیدار تیم های خوشه طلایی ساوه و نود ارومیه عصر امروز از هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته یک در ورزشگاه شهید چمران ساوه برگزار شد که در پایان تیم نود ارومیه با تک گل علی کرمی موفق شد در خانه خوشه طلایی را شکست دهد تا راهی صدر جدول شود.

شاگردان وحید بیاتلو که تا این لحظه شگفتی ساز این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور بوده اند، در ادامه درخشش های خود، توانستند با شکست دادن عاشوری و شاگردانش، به امتیاز 26 رسیده وبه تنهایی در صدر جدول قرار بگیرند تا نشان دهند که در این فصل حرف های بسیاری برای گفتن دارند.
نقطه قوت نود ارومیه را باید خط دفاعی این تیم دانشت که بعد از گذشت 13 هفته هنوز 4 گل دریافت کرده اند و این می تواند یک آمار بسیار فوق العاده باشد و با اتکا به همین قدرت خط دفاعی، برای هر تیمی در این فصل خطرناک بوده اند و اگر بتوانند این روند را هم چنان حفظ نمایند، صعود به لیگ برتر دور از دسترس نخواهد بود.

اما در آن سوی میدان شاگردان محسن عاشوری هم چنان روی نوار امتیاز از دست دادن قرار دارند به طوری که از 5 بازی گذشته خود تنها توانسته اند، 2 امتیاز کسب کنند، آماری بسیار نا امید کننده نسبت به 8 بازی اول او که آنها موفق به 18 امتیاز شده بودند.

خوشه طلایی در حال حاضر با کسب 20 امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zx7pz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اظهار نظر در مورد اتفاقات بازی مس کرمان و 90 ارومیه برعهده کمیته انضباطی است!