//
کدخبر: ۲۲۵۶۷۲ //

انتقال این استقلالی ؛ هم به سود ذوب آهن و هم به سود استقلال

خبرهای درباره بازگشت مرتضی تبریزی به ذوب آهن به گوش می رسد و به نظر می رسد که این انتقال هم به سود ذوب آهن باشد و هم استقلال.

انتقال این استقلالی ؛ هم به سود ذوب آهن و هم به سود استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

مرتضی تبریزی دو فصل پیش بود که بعد از درخشش در ذوب آهن پیراهن آبی پوشان را برتن کرد.

تبریزی در ذوب آهن عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و خوب گل می زد. او تجربه و اعتماد به نفس لازم را به دست آورده بود و بازوبند کاپیتانی هم به او رسیده بود.

این مهاجم بلند قد اما در استقلال به هیچ عنوان نتوانسته که انتظارات را برآورده کند. او در دو سه دیدار نخست امیدوار کننده ظاهر شد اما بعد از آن با افت محسوس مواجه شد و در فصل جاری هم استراماچونی به ندرت به او اعتماد می کند.

با آمادگی بسیار بالایی که قائدی و دیاباته از خود نشان داده اند بسیار بعید است که به این زودی فرصت برای عرض اندام تبریزی مهیا شود.

خبرهای درباره معاوضه تبریزی و با دانیال اسماعیلی فر بال کناری ذوب آهن به گوش می رسد و به نظر می رسد که این معاوضه به سود هر دو باشگاه خواهد بود چرا که استقلال یک جایگزین خوب برای وریا غفوری پیدا می کند و از طرف دیگر هم ذوب آهن با بازگشت مرتضی تبریزی می تواند به فصل کابوس وار خود پایان دهد و مشکلات گلزنی این تیم در نیم فصل دوم حل شود.

تبریزی در استقلال روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد و انگیزه لازم را برای درخشش ندارد اما با توجه به عملکرد بسیار خوبی که در ذوب آهن داشته می تواند بار دیگر در این تیم بدرخشد و به روزهای اوجش برگردد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۵۶۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان