تاریخ انتشار: 1396/07/30 20:02
مسعود پورمحمد دو بازی و دو کلین شیت؛
کد خبر: 176951

هفتمین کلین شیت نفت در لیگ یک رقم خورد

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در چهارچوب هفته دهم لیگ دسته یک در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف گلگهر سیرجان رفت و موفق شد در انتهای این دیدار با نتیجه 2 بر 0 حریف خود را شکست دهد.
هفتمین کلین شیت نفت در لیگ یک رقم خورد

 تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در چهارچوب هفته دهم لیگ دسته یک در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف گلگهر سیرجان رفت و موفق شد در انتهای این دیدار با نتیجه 2 بر 0 حریف خود را شکست دهد تا با 23 امتیاز صدرنشین لیگ دسته یک باقی بماند.

شاگردان محمود فکری تا پایان هفته لیگ دسته یک نتایج قابل قبولی گرفته اند و یکی از مهم ترین ارکان موفقیت آنها وجود دو سنگربان قدرتمند روی نمیکت این تیم بوده است که در هر بازی کار سرمربی را برای انتخاب بهترین آنها با مشکل مواجه خواهد کرد.

در 10 بازی انجام شده نفت مسجدسلیمان در لیگ دسته یک این تیم توانسته در 7 بازی خود کلین شیت داشته باشد و دروازه خود را رو به حریفان بسته نگه دارد که تا اینجای لیگ آزادگان عملکردی بسیار قابل قبول برای شاگردان محمود فکری رقم زده است.

یوسف بهزادی سنگربان شماره یک نفت مسجدسلیمان در هشت هفته ابتدایی لیگ دسته یک که در درون دروازه این تیم قرار گرفته بود توانست 5 کلین شیت داشته باشد و در هفته های نهم و دهم لیگ یک نیز محمود فکری از دروازبان دوم خود یعنی مسعود پورمحمد استفاده کرده است که او نیز عملکرد قابل قبولی از خود در دو بازی گذشته نشان داده است.

البته از نقش پر رنگ خط دفاعی این تیم نیز به سادگی نباید عبور کرد که عملکردی بسیار خوب و قابل قبول داشته اند و مکمل خوبی برای بسته نگه داشتن دروازه خود تا اینجای رقابتها بوده اند و در 10 دیدار گذشته فقط 4 گل دریافت کرده اند و در جدول بهترین خطوط دفاعی لیگ پس از برق جدید شیراز در رده دوم قرار دارند.

گزارش: محمد مکوندی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xk6w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پس از نیمکت‌نشینی بهزادی؛ این‌بار نوبت به عرض اندام پورمحمد رسید
اختصاصی| ششمین کلین شیت نفت مسجدسلیمان رقم خورد؛