تاریخ انتشار: 1396/07/30 01:56
مدیر عامل باشگاه آلومینیوم:
کد خبر: 177064

دهشمند: داور بازی با خونه به خونه کار را خراب کرد/ با تمامی مشکلات موجود ایستاده ایم و مبارزه میکنیم

مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک: کمیته داوران فدراسیون فوتبال فکر بحال وضعیت خود کند.
دهشمند: داور بازی با خونه به خونه کار را خراب کرد/ با تمامی مشکلات موجود ایستاده ایم و مبارزه میکنیم

علیرضا دهشمند، مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک پس از شکست برابر خونه به خونه بابل اظهار داشت: تمامی کارشناسان و هواداران دیدند که امروز و بخصوص در نیمه دوم یکی از بهترین بازی های چند سال اخیر فوتبال اراک را ارائه دادیم ولی بدشانسی در این بازی اجازه نداد تا بتوانیم پیروز میدان باشیم ولی قطعا بدشانسی ها ادامه نخواهد داشت و تیمی که تلاش میکند و خوب بازی میکند مزد زحمت خودش را در آینده خواهد گرفت.

دهشمند با انتقاد شدید از کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در این دیدار محمدحسین ترابیان در شرایطی بعنوان  داور وسط کار قضاوت بازی را برعهده داشت که طی اتفاقی بی نظیر در فوتبال دنیا  وی روز گذشته  از ساعت ۱۸ به عنوان داور چهارم در بازی ذوب آهن اصفهان و پارس جنوبی جم در اصفهان حاضر بود و  ساعت ۱۵ امروز شنبه سوت آغاز دیدار آلومینیوم اراک و خونه به خونه بابل را در اراک به صدا درآورد همچنین در آستانه این دیدار یکی از کمک های ترابیان نیز به اراک نیامد و کمک داوری که تابحال حتی یک بار هم در لیگ یک سابقه قضاوت نداشت به عنوان کمک داور به اراک آمد و در قضاوت این دیدار ترابیان را همراهی کرد که با این تفاسیر قضاوت ضعیف و ناعادلانه این تیم داوری سبب شد به راحتی در این دیدار حساس تن به شکست دهیم.

وی ادامه داد: امروز تیم فوتبال آلومینیوم اراک و حامد بصیری بیش از گذشته به حمایت مردم و فوتبالدوستان احتیاج دارد چرا که مس از مدت ها بستری فراهم شده است تا یک کادر فنی بومی سکان هدایت تیم را بر عهده بگیرد؛ کادری که بنده به موفقیت آن در آینده ای نه چندان دور یقین دارم.

دهشمند خاطرنشان کرد : با تمامی مشکلات موجود ایستادیم و مبارزه میکنیم  اما متاسفانه جریان های پشت پرده هست که به موفقیت فوتبال اراک علاقه ای ندارند و  اجازه نمیدهند که بنده و حامد بصیری کار خود را انجام دهیم.

 مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک اظهار داشت :  عملکرد آقایان در فوتبال اراک در طی سالیان گذشته مشخص است واقعا سوال است که چرا دست از سر این فوتبال بر نمیدارند واقعا چه دلیلی دارد که شب بازی با تماس با برخی نفرات تیم تلاش کنند تمرکز آن ها را ازبین ببرند؟ این افراد تهران نشین که با تماس های خود و داد اطلاعات غلط به دیگران سعی میکنند به فوتبال ضربه بزنند بدانند که در صورت ادامه این کارشان اسامی آن ها با گرفتاری های که برای فوتبال در این چند سال ایجاد کردند برای مردم بازگو خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: حامد بصیری پتانسیل بسیار بالایی دارد و بنده اطمینان دارم به زودی آلومینیوم واقعی را مردم خواهند دید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pajpo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 عامل اصلی ناکامی سرمربی لالیگایی

محمودی: دهشمند مدیری فداکار و دلسوز ورزش استان مرکزی است
مشاور ورزشی مدیرعامل شرکت ایرالکو مطرح کرد؛