//
کدخبر: ۲۲۵۳۵۸ //

بیرانوند: امیدوارم در جمع نامزد‌های بهترین بازیکنان آسیا باشم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت که در دیدار با عراق به چیزی جز پیروزی و کسب سه امتیاز فکر نمی‌کنند.

بیرانوند: امیدوارم در جمع نامزد‌های بهترین بازیکنان آسیا باشم
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا بیرانوند قبل از آغاز تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی گفت: همه نفرات تیم ملی در اردو حضور دارند و لژیونرها ریکاوری خواهند کرد. امکانات و هوا عالی است و امیدوارم بتوانیم تمرینات خوبی را همراه با یک بازی خوب مقابل عراق انجام دهیم.

وی در واکنش به این سوال که آیا ملی‌پوشان از عراق ترس دارند یا نه؟ اظهار داشت: مطمئن باشید آنها هم از ما ترس دارند، از این جهت که تیمی خیلی خوب با کادرفنی کار بلد و علاقمند به فوتبال هجومی داریم. برای برد به مصاف عراق می‌رویم چرا که به بحرین باخته‌ایم. شرایط روحی بازیکنان عالی است و فردا یک جلسه تمرین در تهران خواهیم داشت و بعد از آن راهی اردن خواهیم شد. انشالله که دست پر به ایران باز خواهیم گشت.

دروازه‌بان تیم ملی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کند برای بازی با عراق اردوی تیم ملی دیر آغاز شد؟ عنوان کرد: فکر نمی‌کنم مشکلی از این بابت باشد. سرمربی تیم فکر خیلی خوبی کرد که اجازه داد بازیکنان داخلی تیم ملی که بیشتر در استقلال، سپاهان، تراکتور و پرسپولیس هستند، بعد از چند روز استراحت به اردو تیم ملی بیایند. واقعا بازیکنان خسته بودند و نیاز به این استراحت داشتند. در لیگ هر 4 روز به میدان می‌رفتند و فکر می‌کنم الان در شرایط خوبی قرار دارند.

بیرانوند در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چنانچه در بازی با عراق تیم حریف صاحب پنالتی شد و قرار باشد بشار رسن  زننده آن باشد آیا می‌تواند این پنالتی را هم مهار کند، یادآور شد: بشار بازیکن خیلی خوبی است و تا جایی که می‌دانم او پنالتی‌زن اول تیم ملی عراق نیست. نه من بلکه هر بازیکنی به میدان برود سعی می‌کند بهترین عملکرد را ارائه دهد چرا که این بازی برای ما خیلی اهمیت دارد.

وی راجع به احتمال قرار گرفتنش در جمع نامزد‌های بهترین بازیکنان آسیا گفت: با توجه به اتفاقی که بعد از اهدای جایزه رویایی رخ داد خودم  هم فکر می‌کنم برای جایزه بهترین‌ بازیکن آسیا نامزد باشم. حول و حوش 21 آذرماه برترین‌های سال آسیا معرفی خواهند شد  و امیدوارم جزو این نفرات باشم. در حال حاضر تمام تمرکزم را روی بازی با عراق گذاشته‌ام و بعد از این بازی لیست از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام خواهد شد.

بیرانوند در خصوص مشکلات مالی فدراسیون برای پرداخت پول ویلموتس و اینکه حواشی پیرامون این قضیه برای تیم ملی مشکل‌ساز خواهد بود یا نه؟ گفت: فکر نمی‌کنم مشکلی در این مورد برای سرمربی تیم ملی وجود داشته باشد. او در تمرینات بسیار سرحال و با روحیه است. خوشبختانه همه اعضای کادرفنی تیم ملی هم هستند و اگر در اردوی قبل مربی دروازه‌بان‌ها نداشتیم در این اردو به تیم اضافه شده است. فکر کنم این مسئله خیلی به ما کمک خواهد کرد. همه اعضای کادرفنی می‌دانند که بازی حساسی مقابل عراق داریم و فکر می‌کنم در مورد دستمزد ویلموتس هم آقای تاج زحمت آن را کشیده باشد. سرمربی تیم ملی دو روز قبل از اردوی تیم ملی در ایران بود و با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۵۳۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان