//
کدخبر: ۲۲۵۱ //

جباروف و یک سردرگمی عجیب در استقلال

به گزارش فرتاک نیوز، این روزها به نظر می‌رسد تکلیف برخی هواداران استقلال در مورد تیم‌شان روشن نیست؛ چه اینکه مروری بر موضع‌گیری برخی از آنها در فضای مجازی نشان می‌دهد نه‌تنها هیچ دیدگاه واحد و غالبی در مورد علیرضا منصوریان و کیفیت کار و آینده او در استقلال وجود ندارد، بلکه راجع‌به اسکلت تیم و شرایط بازیکنان هم نوعی تشتت و سردرگمی به چشم می‌آید.

در حال حاضر دو مسابقه است که استقلال با بازیکنان جوان‌ترش به میدان می‌‎رود؛ رویه جدید منصوریان که با کسب یک تساوی برابر سپاهان در اصفهان و یک پیروزی مقابل نفت تهران همراه شده است. خیلی از استقلالی‌ها در فضای مجازی به شدت از این تصمیم منصوریان حمایت کرده‌اند. آنها می‌گویند مشکل استقلال در نیم‌فصل اول عدم اعتماد به بازیکنان جوان بوده و حالا که سرمربی متوجه این نقیصه شده، به او کمک خواهند کرد که پروژه جوانگرایی‌اش را ادامه بدهد.

در عین حال اما خیلی از همین هواداران در قبال خریدهای زمستانی استقلال موضع دیگری دارند. همان‌ها که از حضور بازیکنان جوان در ترکیب اصلی دفاع می‌کنند، در آن واحد مدعی هستند سرور جباروف 34ساله و آندرانیک تیموریان 33ساله هم باید استقلالی شوند و البته باشگاه باید به تلاش‌هایش برای بازگرداندن سجاد شهباززاده هم ادامه بدهد.

حالا مشخص نیست این بازیکنان پا به سن گذاشته در صورت حضور در استقلال قرار است کجا بازی کنند؟ آیا جز این است که آنها باید جای همین جوان‌هایی را بگیرند که با فشار هواداران فیکس شدند؟ مثلا آیا حضور جباروف جا را برای بازیکنانی مثل فرشید اسماعیلی یا نورافکن تنگ نمی‌کند؟ و یا بازگشت سجاد مانع از ادامه حضور امثال برزای و محسن کریمی در ترکیب اصلی نمی‌شود؟ ماجرای آندو هم جالب است؛ استقلالی‌ها در پست هافبک دفاعی امید ابراهیمی را در اختیار دارند و سخت منتظر بازگشت روزبه چشمی هستند. در این شرایط به درستی مشخص نیست آندو در بازگشت به جمع آبی‌ها قرار است چه نقشی در این تیم ایفا کند؟

البته می‌شود فهمید که هواداران دوست دارند ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه در تیم‌شان حضور داشته باشند، اما با جذب این چند بازیکن پا به سن گذاشته، خیلی زود مشخص خواهد شد که برخی از جوانان استقلال راهی جز بازگشت روی نیمکت ذخیره‌ها ندارند.

 

 

منبع: بانک ورزش
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان