//
کدخبر: ۲۲۴۷۶۱ //

اقدام زیبای هواداران مشهدی برای حفظ همبستگی ملی

تماشاگران مشهدی در جریان دیدار تیم‌های فوتبال شهر خوردو و پارس جنوبی جم بر لزوم همبستگی و اتحاد ملی تأکید کردند.

اقدام زیبای هواداران مشهدی برای حفظ همبستگی ملی
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار تیم‌های فوتبال شهر خودروی مشهد و پارس جنوبی جم در چارچوب هفته دهم لیگ برتر از ساعت 16 امروز (جمعه) در ورزشگاه امام‌ رضا (ع) مشهد مقدس آغاز شده و تماشاگران حاضر در ورزشگاه با سر دادن شعارها و خواندن شعرهایی, بر همبستگی و اتحاد ملی تأکید کردند.

هواداران شهر خودرو پرچم‌های کوچک ایران را در دست داشته و آن را در ورزشگاه به اهتزاز در آوردند. همچنین عده‌ای بنرهایی با شعارهای «از خراسان تا خوزستان، از آذربایجان تا هرمزگان؛ همه فدای خاک‌ ایران», «چو ایران نباشد، تن من مباد» و «خلیج همیشه فارس ایران» به ورزشگاه آوردند. برخی از هواداران با لباس‌هایی که روی آن پرچم ایران حک و نوشته شده بود «چو ایران نباشد، تن من مباد» در ورزشگاه حاضر شدند. هواداران مشهدی با خواندن اشعاری بر لزوم همبستگی ملی تأکید کردند.

این اقدام هواداران پاسخی بود به برخی هوادارانی که هفته گذشته در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز شعارهای تجزیه‌طلبانه و قومیتی سر داده و برخی از آنها نیز ترکیه را تشویق کردند، اقدامی که با استقبال رسانه‌ها و برخی مسئولان ترکیه مواجه شده بود.

 

تیم فوتبال شهر خودرو , پارس خودرو , لیگ برتر فوتبال , فوتبال , تیم فوتبال شهر خودرو , پارس خودرو , لیگ برتر فوتبال , فوتبال ,

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۴۷۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان