//
کدخبر: ۲۲۴۶۱۴ //

اینفانتینو در راه تهران؛ پیگیری زنان و ورزشگاه‌ها

خبرگزاری فرانسه از سفر قریب الوقوع رئیس سوئیسی فیفا به ایران برای تماشای رقابت های باشگاهی در کنار بانوان خبر دادند.

اینفانتینو در راه تهران؛ پیگیری زنان و ورزشگاه‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

یک ماه بعد از ورود بیش از 4 هزار تماشاگر بانو به بازی های ملی در ورزشگاه آزادی و شکسته شدن قفل این اتفاق حالا رسانه های معتبر دنیا از پیگیری های بیشتر رئیس سوئیسی فیفا برای ورود بانوان ایران به ورزشگاه ها در رقابت های باشگاهی خبر و سفر قریب الوقوع او به ایران را مخابره کردند.

خبرگزاری فرانسه در گزارشی با اشاره به نقل قولی از منابع موثق در فدراسیون جهانی فوتبال نوشت: «جیانی اینفانتینو رئیس فیفا قصد دارد برای تماشای یکی از بازی های باشگاهی فوتبال ایران به تهران سفر کند تا از نزدیک شاهد ورود طرفداران زن به ورزشگاه باشد. این خبر را منایع موثق در فیفا هم تایید کرده و از نامه نگاری های اینفانتینو با فدراسیون فوتبال ایران در این خصوص پرده برداشتند».

حالا بعد از گذشت چند هفته خبر می رسد روسای فدراسیون جهانی فوتبال در پی دائمی شدن روند اجازه ورود بانوان به ورزشگاه های ایران بدون محدودیت زمانی برای تمامی رقابت های رسمی چه باشگاهی چه ملی هستند، از همین رو یک هیات بلندپایه از سوی فیفا برای تهیه مقدمات سفر اینفانتینو زودتر راهی تهران خواهد شد تا رئیس هم بعد از آن به صورت غیرمنتظره در روند ورود بانوان به رقابت های باشگاهی قرار بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۴۶۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان