//
کدخبر: ۲۲۴۵۳۷ //

رضایت گواردیولا از تساوی برابر آتالانتا

سرمربی منچسترسیتی با وجود اینکه تیمش برابر آتالانتا با تساوی یک بر یک متوقف شد اما از نتیجه به دست آمده راضی است.

رضایت گواردیولا از تساوی برابر آتالانتا
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از اسکای اسپورت، منچسترسیتی در دیدار برابر آتالانتا با تساوی یک بر یک متوقف شد. در این دیدار یک اتفاق جالب رخ داد. ادرسون سنگربان سیتی مصدوم شد و به جای او کلاودیو براوو به میدان رفت اما این دروازه‌بان هم در دقیقه 81 با کارت قرمز مواجه شد و گواردیولا تصمیم گرفت که کایل واکر را در دروزاه قرار دهد.

او گفت: دروازه‌بان سوم نداشتیم و تصمیم گرفتم که واکر را به خاطر سرعت و شجاعتی که داشت درون دروازه قرار دهم. به واکر تبریک می گویم که شب خوبی را پشت سر گذاشت و به تیم کمک کرد.

گواردیولا درباره بازی گفت: باید کلاه خود را به احترام آتالانتا از سر برداشت. ما این تیم را به خوبی آنالیز کرده بودیم و شناخت خوبی از آنها داشتیم. تیم های ایتالیا می‌دانند که بازی کردن برابر آتالانتا اصلا آسان نیست. 4 امتیاز از رویارویی با این تیم به دست آوردیم و باید هم راضی باشیم. در فوتبال باید قدر موقعیت ها را دانست. در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما در نیمه دوم مشکلاتی داشتیم به ویژه در 15 دقیقه پایانی که دروازه‌بان هم نداشتیم.

گواردیولا در پایان گفت: از کسب تساوی راضی هستیم. الان برای صعود به یک امتیاز دیگر از دو بازی نیاز داریم. بعد از آنکه به منچستر برسیم به دیدار حساس برابر لیورپول فکر خواهیم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۴۵۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان