//
کدخبر: ۲۲۴۱۳۳ //

بازیکنی که برای پرسپولیس حکم طلا دارد

مهدی ترابی در تیم فوتبال پرسپولیس تهران عملکرد بسیار خوبی را از خود ثبت کرده است.

 بازیکنی که برای پرسپولیس حکم طلا دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان به پیروزی یک بر صفر رسیدند تا ۱۹ امتیازی شوند و به رده دوم جدول برسند.

پرسپولیس در لیگ نوزدهم ۶ برد، یک تساوی و سه باخت به دست آورده است و مهدی ترابی درخشش فوق العاده‌ای داشته است. او ابتدا مقابل پارس جنوبی گلزنی کرد و در هفته سوم مقابل صنعت نفت آبادان، با پاس کوتاه برای کنعانی زادگان، اولین پاس گل خود را ثبت کرد.

در هفته چهارم و در دربی پایتخت، مهدی ترابی با ارسال عمقی زیبا توپ را به عبدی رساند تا این بازیکن جوان با کمک تیر دروازه اسم خود را در تاریخ فوتبال ایران جاودانه کند.

در دیدار با پیکان، مهدی ترابی از پاس در عمق علی علیپور نهایت استفاده را برد و با ضربه فنی و سر ضرب توپ را به مرکز دروازه فرستاد تا فشار به حدی از روی پرسپولیس برداشته شود و در نهایت برد با ارزشی برای آن‌ها به دست آید.

در بازی با شاهین هم هافبک ملی پوش مانند دیگر بازی‌ها ستاره بود تا نقش مهمی در کسب ۳ امتیاز تیمش و بهترین برد پرسپولیس داشته باشد.

در تقابل با ماشین سازی نیز ترابی در دقیقه ۸۹ پنالتی زیرکانه‌ای گرفت، اما علیپور چیپ زد تا حامد لک توپ را بگیرد و پرسپولیس یک امتیاز را کسب کند و در پایان مقابل فولاد نیز در دقیقه ۸ تک نگل تیمش را زد تا عصای کالدرون باشد.

مهدی ترابی در هر ۱۹ امتیاز به دست آمده برای پرسپولیس تاثیر مثبت داشته و با ثبت گل یا پاس گل، این تیم پر طرفدار را به رده دوم جدول رسانده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۴۱۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان