//
کدخبر: ۲۲۳۹۶ //

مخاطب ژست معنادار راموس پس از اخراجش در ال‌کلاسیکو چه کسی بود؟ + تصاویر

کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید پس از دریافت کارت قرمز در ال‌کلاسیکو جملاتی را به زبان آورد و ژستی گرفت که حالا مشخص شده مخاطبش چه کسی بود.

 مخاطب ژست معنادار راموس پس از اخراجش در ال‌کلاسیکو چه کسی بود؟ + تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

سرخیو راموس پس از اخراج در دقیقه 77 ال کلاسیکوی شب گذشته (یکشنبه) در حالی که داشت جملاتی را به زبان می‌‌آورد، با حالتی خشمگین زمین بازی را ترک و در همان حال که داشت به سمت تونل رختکن ورزشگاه سانتیاگو برنابئو می‌رفت، انگشت اشاره‌اش را به سمت بخشی از سکوهای ورزشگاه نشانه گرفت.

به گزارش مارکا راموس در حال خروج از زمین خطاب به پیکه جمله «حالا حرف بزن، حرف بزن!» را گفته است و اشاره‌اش هم به سمت سکوها به نوعی حرکت کنایه‌‌آمیز به تقلید از حرکت پیکه بود که چندی پیش در پایان یکی از بازی‌های بارسلونا در لالیگا که به زعم او علیه تیمش ناداوری شده بود به سمت سکوهای ورزشگاه حریف که خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ اسپانیا و تنی چند از مسئولان بارسلونا نشسته بودند اشاره کرد و گفت «تو مسبب همه این‌هایی!»

ظاهراً راموس قصد داشته به پیکه بفهماند که تصمیمات سختگیرانه داوران به ضرر تیم او نیز اتخاذ می‌شود و بارسا تنها تیمی نیست که از این تصمیمات جنجال‌برانگیز ضربه می‌خورد. از قرار معلوم شماره 4 کهکشانی‌ها قصد داشت به هم‌تیمی‌اش در تیم ملی اسپانیا کنایه بزند که آیا اکنون بازهم می‌تواند به سمت سکوها اشاره و به ناداوری علیه تیمش اعتراض کند یا نه.  

راموس 13 دقیقه به پایان ال‌کلاسیکویی که بارسلونا آن را در آخرین دقیقه با نتیجه 3 بر 2 برد، به خاطر متوقف کردن لیونل مسی در یک ضد حمله با تکل خشن دو پا مستقیماً کارت قرمز گرفت اما به شدت به تصمیم هرناندس، داور بازی معترض بود. او زمانی که نتوانست داور را متقاعد کند، راه خروج از میدان را در پیش گرفت و شروع به کف زدن کنایه‌‌آمیز برای او کرد، حرکتی دقیقاً مشابه حرکت نیمار، مهاجم برزیلی بارسلونا که او را سه جلسه محروم کرده است و نگذاشت در ال‌کلاسیکوی شب گذشته هم به میدان برود. نکته جالب توجه اینجاست که داور در گزارش خود از بازی هیچ اشاره‌ای به حرکات و ژست‌های راموس پس از اخراجش نکرده و تنها دلیل اخراج وی را توضیح داده است.

بارسلونا با پیروزی در خانه رئال مادرید جای این تیم را در صدر جدول رده‌بندی لالیگا گرفت و با یک بازی بیشتر و هم امتیاز با رئال صدرنشین جدید لیگ اسپانیا شد. این در شرایطی است که تنها 5 هفته دیگر به پایان فصل جاری لالیگا باقی مانده است.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۳۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان