//
کدخبر: ۲۲۳۶۲۵ //

دیاباته نشان داد بازیکن خوبی است

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: تیم استراماچونی نمایش بسیار خوبی در دیدار با تراکتور داشت و خود من هم فکر نمی‌کردم چنین نتیجه رقم بخورد.

دیاباته نشان داد بازیکن خوبی است
به گزارش فرتاک نیوز،

سیروس دین‌محمدی درباره پیروزی 4 بر 2 تیم استقلال مقابل تراکتور در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: به نظرم تیم استراماچونی در این بازی انتظارات را برآورده کرد. استقلال در خطوط دفاع، هافبک و حمله خوب ظاهر شد و عملکرد خیلی خوبی داشت. البته تراکتور هم تیم خوب و پُرمهره‌ای است، ولی نتوانست نتیجه بگیرد. استقلال نشان داد می‌تواند در فاز حمله خطرناک باشد. من خودم هم فکرش را نمی‌کردم با این نتیجه پیروز شود، ولی بچه‌ها بازی خوبی انجام داد و نشان دادند رفته رفته بهتر می‌شوند.

وی درباره عملکرد خوب شیخ دیاباته در این بازی تصریح کرد: دیاباته بالاخره یک تکانی به خودش داد. من خودم از جمله کسانی بودم که انتقاداتی نسبت به او داشتم، ولی نشان داد بازیکن خوبی است و ای‌کاش همین روند ادامه داشته باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره روند خوب این تیم و اینکه آیا با این عملکرد آبی‌پوشان را در قامت یک مدعی می‌بیند یا خیر، گفت: بعد از اتفاقاتی که در ابتدای فصل افتاد، پس از برد برابر گل ریحان اعتماد‌به‌نفس تیم بالا آمد. قبل از آن بازیکنان از هر طرف تحت فشار بودند، اما پس از پیروزی مقابل گل ریحان در جام حذفی اعتمادبه‌نفس تیم بیشتر و بهتر شد. الان هم با بازی که بچه‌ها مقابل تراکتور انجام دادند، به تیم امیدوار شدیم که بتواند مدعی قهرمانی باشد.

دین‌محمدی در مورد تیم تراکتور نیز یادآور شد: تراکتور تیم خوبی است، اما غیبت مسعود شجاعی در این تیم تأثیر داشت. او نبض بازی دستش است و می‌داند چه زمانی به بازی سرعت بدهد. در هر صورت نیمکت‌نشینی شجاعی تصمیم سرمربی بود، ولی به نظرم اگر این بازیکن از ابتدا داخل زمین بود،‌ شرایط فرق می‌کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۳۶۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان