تاریخ انتشار: 1396/08/14 10:19
کد خبر: 175121

آلکاسر نشان داد که یک گلزن است

سرمربی آبی‌واناری‌ها از عملکرد مهاجم خود که در بازی مقابل سویا هر دو گل تیمش را به ثمر رساند، تمجید کرد.
 آلکاسر نشان داد که یک گلزن است

ارنستو والورده در پی پیروزی 2 بر یک شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل سویا در نوکمپ در هفته یازدهم لالیگای اسپانیا گفت: در مجموع نتایج، حاصل روش بازی تیم است. ما سعی می‌کنیم با تسلط بر بازی‌ها به پیروزی برسیم و با فشار به حریف توپ را از آن خود کنیم. در حال حاضر صدرنشین لالیگا هستیم و امتیازات را از دست نمی‌دهیم و با روحیه خوبی به تعطیلی لیگ در نتیجه بازی‌های ملی می‌رویم. ما بازی‌های دشواری در پیش داریم و برای تداوم صدرنشینی باید قدرتمند باشیم.

سرمربی آبی‌واناری‌ها در ادامه خاطرنشان کرد: پاکو آلکاسر دو گل خیلی مهم در این بازی به ثمر رساند و امیدوارم این به او اعتماد به نفسی که یک مهاجم نیاز دارد را بدهد. از عملکرد آلکاسر و تیم در این بازی راضی هستیم. پاکو پیش از این خیلی فرصت بازی پیدا نکرده بود و نشان داد که یک گلزن است و خیلی از این بابت خوشحالیم. من تیم قدرتمندی در اختیار دارم و هر بازیکنی که وارد زمین می‌شود توانایی گلزنی دارد. به همین جهت باید به بازیکنانی که وارد زمین می‌شوند و با وجود فشاری که هست اینچنین عمل می‌کنند، اعتبار ببخشیم.

وی در دفاع از مهاجم اروگوئه‌ای خود که در پنج بازی متوالی موفق به گلزنی نشده و ناکامی وی در این امر حالا به 451 دقیقه رسیده است، خاطرنشان کرد: سوارس همچنان در زمین می‌جنگد و می‌دانم که موقعیت‌های زیادی داشته است. به هر حال گل‌ها هم از راه خواهند رسید، اما او چیزهای دیگری را برای تیم به ارمغان می‌آورد و به این موضوع واقف هستم.

بارسلونا با کسب 10 پیروزی و یک تساوی از 11 بازی خود در فصل جاری لالیگا، در حال حاضر با 31 امتیاز صدرنشین این رقابت‌هاست و والنسیای 27 امتیازی و اتلتیکو مادرید 23 امتیازی نیر به ترتیب در رده‌های دوم و سوم هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6v7w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


والورده: تلاش می کنیم  بازی را ببریم و به شکست ناپذیری‌مان ادامه دهیم

 لیونل هم چنان به فکر گل زنی/ مسی بدون استراحت ادامه می دهد
والورده: یک ماه قبل ما شرایط فعلی رئال‌مادرید را داشتیم